Latvijā, tāpat kā citur pasaulē, elektroskrejriteni uzskata par izaicinājumu satiksmes drošībai. Lielākā daļa jeb 82% aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka elektroskrejriteņi rada risku drošai satiksmei.
Teju divus gadus ilgās satiksmes ekspertu un politiķu diskusijas noslēgušās ar grozījumiem Ceļu satiksmes likumā, ierādot tajā vietu arī elektroskrejritenim. Tagad no “sporta vai atpūtas inventāra” elektroskrejritenis pārtapis pilntiesīgā satiksmes dalībniekā ar visiem izrietošajiem pienākumiem un atbildību.
Satiksmes ministrija (SM) izstrādājusi grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas paredz ceļu satiksmē atļaut izmantot elektroskrejriteņus ar konstruktīvo ātrumu līdz 25 kilometriem stundā, liecina Valsts sekretāru sanāksmē iesniegtais likumprojekts.
Šī ir pirmā sezona, kopš Latvijas satiksmē masveidīgi parādījušies elektriskie skrejriteņi, un jau pašlaik tie izraisa nopietnas komplikācijas satiksmes dalībnieku attiecībās, taču lielais konflikts vēl ir tikai priekšā. Pēc desmit dienām Rīgu piepildīs jauni cilvēki, kas savās mācību gaitās noteikti izmantos šo lielisko pārvietošanās līdzekli, kas likumdošanā ir pielīdzināts piepūšamajam matracim.