Rīgā sākušies Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvdarbi, informē Ārtelpas un mobilitātes departaments. Projektu nosaukums ir "Jāņa Čakstes gatves izbūve" un tas ir sadalīts divās kārtās - Jāņa Čakstes gatves izbūve no Valdeķu ielas līdz Ziepniekkalna ielai (1. kārta) un Jāņa Čakstes gatves izbūve no Vienības gatves līdz Valdeķu ielai (2.kārta). Darbu laikā iespējami ilglaicīgi satiksmes ierobežojumi par kuriem pašvaldība informēs atsevišķi. Darbus plānots pabeigt 2027.gadā.
No šodienas līdz nākamā gada pavasarim uz Dienvidu tilta estakādēm tiks samazināts atļautais braukšanas ātrums no 70 kilometriem stundā līdz 50 kilometriem stundā, informē pašvaldība.
No 4.novembra līdz nākamā gada pavasarim uz Dienvidu tilta estakādēm tiks samazināts atļautais braukšanas ātrums no 70 kilometriem stundā līdz 50 kilometriem stundā, aģentūru LETA informēja pašvaldībā.
Rīgas pašvaldības Satiksmes un transporta lietu komiteja pirmdien atbalstīja Dienvidu tilta ceturto kārtu, kas ietver Jāņa Čakstes gatves izbūvi posmos no Valdeķu ielas līdz Ziepniekkalna ielai un no Vienības gatves līdz Valdeķu ielai.
Drīzumā sāksies Dienvidu tilta Rīgā pēdējās kārtas būvniecības darbi, kas jau izbūvēto tilta daļu savienos ar Jelgavas šoseju, vēsta LTV raidījums "Panorāma".
Valdība otrdien apstiprināja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavotos noteikumus Eiropas Savienības (ES) kohēzijas politikas programmas 2021.-2027.gadam finansējuma piesaistei Rīgas transporta infrastruktūras attīstībai - Dienvidu tilta ceturtajai kārtai.
No šodienas Rīgā uz Dienvidu tilta estakādēm atjauno maksimālo atļauto braukšanas ātrumu 70 kilometri stundā, informē Rīgas domes Ārējās komunikācijas pārvalde.
Otrdien, 2. aprīlī, Rīgā uz Dienvidu tilta estakādēm atjaunos maksimālo atļauto braukšanas ātrumu 70 kilometri stundā, informē Rīgas domes Ārējās komunikācijas pārvalde.
Aculiecinieka iesūtīta fotogrāfija liecina, ka 28. februārī īsi pēc pulksten 11.00 ir noticis ceļu satiksmes negadījums uz Dienvidu tilta, netālu no iepirkšanās centra "Akropole.”
Piedāvājums atteikties no Rīgas apvedceļa pārbūves un Dienvidu tilta turpinājuma finansēšanas no Eiropas fondu līdzekļiem, ir tikai daļa no sekām, ko rada laikus nepiegādātie vilcieni un citas ķibeles, iepriekšējā fondu periodā, ziņo LTV raidījums “de facto”.
Pērn septembrī notikusī politiskās vadības nomaiņa Satiksmes ministrijā var apdraudēt Dienvidu tilta ceturtās kārtas īstenošanu Rīgā, šodien preses konferencē atzina Rīgas mērs Vilnis Ķirsis (JV).
Par Dienvidu tilta ceturtās kārtas izbūves konkursu iesniegtas septiņas sūdzības, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā publicētā informācija.
Rīdziniekus, tuvējās apkārtnes iedzīvotājus un pilsētas viesus interesē, kad beidzot notiks Dienvidu tilta būvniecības nākamā kārta, kas savienotu Bauskas ielu ar Mārupi, kādas ielas būvniecība skartu un kādi pievadi tiktu būvēti. To visu "Neatkarīgā" vaicāja Rīgas domei.
26. jūnijā apritēs 16 gadi kopš 2007. gada pēcjāņi tika izmantoti par piemērotāko brīdi, lai Rīgas pašvaldība aizņemtos 313,4 miljonus toreizējo latu, no kuriem 170,3 miljoni bija vajadzīgi projektēšanas un būvniecības apmaksai, bet gandrīz tikpat - 143,2 miljoni latu - aizdevējiem par aizdevumu.