SIA “Latvian Retail Management”, īstenojot korporatīvo sociālo atbildību, kopā ar partneriem AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON” un SIA “AA&CO” esam vienmēr centušies atbalstīt vietējos un mazākos uzņēmumus. Mazumtirdzniecības zīmola “CITRO” koncepts “Svaigums ikdienai!” paredz mūsdienīgu un modernu iepirkšanās vidi, atbilstoši pircēju ērtībām, nodrošinot pārdomātu preču pieejamību mūsdienīgā vidē.
Prasībai vakcinēties pret Covid-19 nozarēs, kur jāstrādā ar klientiem, strādājošiem ir noteikts nesamērīgi īss termiņš, un tas radīs darbaspēka trūkumu daudzās nozarēs, atzina veikalu "Citro" pārvaldnieka SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers.
Vietējais Latvijas uzņēmumu apvienības mazumtirdzniecības veikalu tīkls “CITRO” paplašina tirdzniecības vietu skaitu, atverot jaunu “CITRO” zīmola veikalu Jūrmalā, Slokā. “CITRO” zīmols ar 77 tirdzniecības vietām ir viens no lielākajiem vietējās izcelsmes mazumtirgotāju veikalu tīkliem Latvijā. Šogad zīmols plāno nostiprināt savas pozīcijas, paplašinot tirdzniecības vietu skaitu un attīstot e-komercijas piedāvājumu.
Covid-19 pandēmija ne tikai būtiski ierobežojusi tirdzniecību un mainījusi iepirkšanās paradumus, bet arī koriģējusi veikalu attīstības plānus, lielāku uzsvaru liekot uz e-komerciju. Neskatoties uz to, arī šogad tiek plānots Latvijā atvērt jaunus veikalus.
Starp maskotām sejām vakar sabiedriskajās vietās pavīdēja arī cilvēki, kuriem maska bija aizāķēta aiz vienas auss, maska nostumta zem deguna vai vispār pabāzta zem zoda. Tāds skats vakar nebija nekas neparasts lielveikalos, kur kopš vakardienas ir obligāti jānēsā maskas. Daļā tirdzniecības centru cilvēki bez maskām vispār netika ielaisti, citos par masku neesamību neviens nelikās ne zinis.
Apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem ar nosaukumu "Latvian Retail Management", nākamajā gadā plānots attīstīt jaunu veikalu tīkla zīmolu "Citro" ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā, informēja "Latvian Retail Management" pārstāve Liene Upīte.