Laikam kļūstot nedaudz siltākām, ir atsācies kļavu sulu laiks. Aukstā nedēļas nogale, visticamāk, sulu tecēšanu ir piebremzējusi, bet nākošnedēļ, kad sinoptiķi sola īsti pavasarīgu laiku, sulas tecēs aumaļām.
Klāt sulu tecināšanas laiks, tāpēc Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) atgādina, ka bērzu un kļavu sulas, ja tās tiek izplatītas nelielos apjomos, drīkst tirgot bez reģistrēšanās PVD.
Krievijas zemo cenu mazumtirgotājs "Mere" plāno atvērt veikalus visās Latvijas pilsētās, un pašreiz šim mērķim meklē telpas, ko īrēt, informēja "Mere" attīstības vadītājs Latvijā Artjoms Volkovs.
Janvārī Latvijā kopumā saražoti 5,799 miljoni litru alus, kas ir par 3,2% vairāk nekā 2020.gada janvārī, liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) apkopotie akcīzes preču aprites rādītāji.
Uzņēmums SIA Liepkalni, kas plašāk pazīstams ar zīmolu maiznīca Liepkalni, uzsācis bezglutēna produktu ražošanu. Lai nodrošinātu šo produktu atbilstību bezglutēna produktu prasībām, tie tiks ražoti atsevišķā ceptuvē.
Janvārī Latvijā saražoti 3,853 miljoni litru alkoholisko dzērienu, neskaitot alu, un, salīdzinot ar 2020.gada janvāri, šogad janvārī saražots par 11,7% mazāk alkoholisko dzērienu, liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) apkopotie akcīzes preču aprites rādītāji.
Nodotā svaigpiena apmērs februārī Latvijā palielinājies par 2,1% salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo mēnesi un bija 57 678 tonnas, liecina Lauksaimniecības datu centra (LDC) apkopotā informācija.
2020.gada 4. ceturksnī, salīdzinot ar 2019.gada 4. ceturksni, vienas stundas darbaspēka izmaksas pieauga par 6,8% jeb 67 centiem, sasniedzot 10,43 eiro, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) sezonāli un kalendāri nekoriģēti dati. Kalendāri koriģēta rādītāja pārmaiņas bija 7,1%.
Vismaz reizi dienā augļus lieto 35,3% Latvijas iedzīvotāju vecumā 15 un vairāk gadi, savukārt dārzeņus un salātus (izņemot kartupeļus) - 39,4%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes Eiropas iedzīvotāju veselības aptaujas (EIVA) dati.
Patēriņa cenas Latvijā februārī salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn samazinājušās par 0,2%, tai esot starp septiņām Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīm, kurās šajā periodā reģistrēta gada deflācija, liecina trešdien publiskotie ES statistikas biroja "Eurostat" dati.
Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius veicis ikgadējo E-komercijas pētījumu par Latvijas interneta lietotāju iepirkšanās paradumiem tiešsaistē.
Latvijā pagājušajā nedēļā elektroenerģijas vidējā cena bija 43,92 eiro par megavatstundu (MWh), kas ir par 6% mazāk nekā nedēļu iepriekš, informēja "Latvenergo" pārstāvji.
Sestdien, 13.martā, Rīgā, Spilves ielā, atvērts pirmais Krievijas zemo cenu mazumtirgotāja "Mere" veikals Latvijā, informēja "Mere" attīstības vadītājs Latvijā Artjoms Volkovs.
Latvijā vadošais degvielas tirgotājs "Neste" pirmo reizi uzstāda 1 kW vertikālās ass vēja elektrostaciju degvielas uzpildes stacijā Rīgā, Krasta ielā 68.
Nordecon AS un Viljandi Real Estate OÜ noslēguši līgumu par IKEA veikala būvniecību Kurnas ciemā, Rae pagastā, kas atrodas netālu no Tallinas. Ēka tiks iznomāta IKEA franšīzei Igaunijā Runikon Retail OÜ.
Latvija šogad janvārī eksportēja preces 1,067 miljardu eiro vērtībā, kas ir par 0,9% jeb 10 miljoniem eiro mazāk nekā 2020.gada attiecīgajā periodā, bet importēja - par 1,14 miljardiem eiro, kas ir kritums par 4% jeb 47,6 miljoniem eiro, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.
Kopš pandēmija izmainīja cilvēku ikdienu gandrīz visā pasaulē, Latvijas un abu pārējo Baltijas valstu lietoto automašīnu pircēju paradumus raksturojošās līknes attīstījušās pretējos virzienos. Kamēr Latvijā vidējā aizņēmuma summa spēkrata iegādei sarūk, Lietuvā un Igaunijā pircēji automašīnu iegādei atvēl aizvien vairāk naudas, liecina finanšu salīdzināšanas platformas Altero.lv apkopotie dati.
Cūkgaļas cena Latvijā šogad februārī bija vidēji par 36,5% mazāka nekā pirms gada attiecīgajā mēnesī, liecina Zemkopības ministrijas (ZM) Tirgus un tiešā atbalsta departamenta dati.
Latvijas banku sektors pagājušajā gadā strādāja ar peļņu 151,543 miljonu eiro apmērā, kas ir par 80,5% vairāk nekā 2019.gadā, liecina Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) publiskotie dati.
Teju puse jeb 47% iedzīvotāju apģērbu iegādājas ne biežāk kā vienu līdz divas reizes gadā, secināts "Eco Baltia grupa" piederošā uzņēmuma "Latvijas zaļais punkts" un pētījumu kompānijas "Snapshots" veiktajā aptaujā.