Alberts Jodis / Viedokļi

Arvien skaļāk un biežāk dažādas aktivitātes izvērš par Baltijas pētniecisko žurnālistikas centru dēvētā Re:Baltica, kas uzsver, ka ir bezpeļņas pētnieciskās žurnālistikas organizācija, kas strādā, lai aizstāvētu sabiedrības intereses. Biedrība, kas nevēlas precīzi atklāt savus finansējuma avotus, publiski deklarē, ka tās mērķis ir “runāt par tematiem, par kuriem iepriekš nav runāts”. Taču vai tā tiešām ir? Vai Re:Baltica žurnālistikas centrs tiešām ir tik objektīvs, kā stāsta un strādā, neatkarīgi no atsevišķu politisko spēku interesēm? Nebūs jau pirmā reize, kad iepakojums neatbilst tam, kas atrodas iekšā… tātad – kas šajā gadījumā slēpjas aiz biedrības it kā tik nevainojamās reputācijas?
Alberts Jodis / 21.aug 2018
Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija šonedēļ uzklausa Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļu amatam pieteiktos kandidātus, lai lemtu par to, kuras personas virzīt apstiprināšanai amatā. Taču jau šobrīd plašas diskusijas sabiedrībā raisījuši mediju nozares ekspertes Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) asociētās profesores, programmas “Žurnālistika” vadītājas Andas Rožukalnes izteikumi par vienu no kandidātēm – neatkarīgo žurnālisti Žannu Helmani.
Alberts Jodis / 12.jan 2017
Vispārējie latviešu Dziesmu un Deju svētki vienmēr ir bijis un joprojām ir īpašs kultūras notikums un laikmeta liecība, tomēr ar katru reizi aizvien sāpīgāk noskatīties uz garajām rindām pēc biļetēm uz svētku pasākumiem, haosu un nemākulīgi organizēto tirdzniecību.
Alberts Jodis / 9.apr 2013
Žurnāls BILANCE mani uzrunāja, aicinot sagatavot publikāciju par to, ko uzņēmējiem darīt reklāmas un mārketinga jomā šībrīža apstākļos. Taču no redakcijas puses bija viens uzstādījums – rakstīt PATIESĪBU par reālo situāciju un dot uzņēmējiem REĀLUS PADOMUS kā rīkoties. Vārdu turēju, savu viedokli izteicu. Turpinājumā fragments no raksta žurnālam BILANCE 2/2009.
Alberts Jodis / 16.jan 2009
Šī brīža populārākais vārds medijos, politikā, biznesa vidē un sabiedrībā kopumā Latvijā un arī pasaulē viennozīmīgi ir „krīze”, taču bieži vien tas tiek lietots nevietā, tādējādi, ne vien nonivelējot tā patieso nozīmi, bet arī manipulējot ar sabiedrību.
Alberts Jodis / 29.dec 2008
Interneta vietnē telehansanet.lv jau krietnu laiku ir redzams baneris, kas mudina uzņēmumu grāmatvežus pārskaitīt darbinieku algas uz Swedbank. Savukārt, no reklāmas informācijas seko, ka pirmie desmit grāmatveži katrā reģionā (Rīgas raj., Latgale, Vidzeme, Kurzeme, Zemgale) saņems dāvanu karti "sen gaidītai atpūtai" SPA centrā 100 latu vērtībā. Kopā saskaitot sanāk dāvanu kartes 5000 latu vērtībā.
Alberts Jodis / 20.nov 2008