Traģēdija veikalā "Maxima"

14:20
2020. gadā e-veikalos biežāk sākuši iepirkties 9% iedzīvotāju, bet nepilni 5% tos izvēlējušies lielākajai daļai savu pirkumu ‒ tas ir teju divreiz vairāk nekā 2019. gadā.
 
13.jan
Aizvadītajā gadu mijā, pastiprinoties drošības pasākumiem, "Maxima" veikalos visā Latvijā vērojams nozīmīgs klientu skaita kritums. Decembrī klientu intensitāte veikalos samazinājusies vidēji par 21%, turklāt lielajos tirdzniecības centros esošajos "Maxima" veikalos samazinājums mērojams līdz pat 72% apmērā. Tāpat 2021.gada pirmajās nedēļās vērojams, ka iedzīvotāji turpina iepirkties atbildīgi un apmeklē veikalu retāk, klientu intensitātei mazinoties vēl vairāk - par 24%, salīdzinot ar identisku periodu pērn.
 
13.jan
Jau novembrī cilvēki uz veikalu nāca retāk, kā arī vairāk izmantoja tieši attālinātas tirdzniecības iespējas www.barbora.lv. Pircēju skaits šajā platformā audzis pat 3 reizes.
 
10.jan
Līdz ar Covid-19 krīzes ieviestajām izmaiņām 2020.gadā, mazumtirdzniecības nozare ir saskārusies ar virkni izaicinājumu, kas veicinājusi digitalizācijas uzrāvienu, pauda SIA "Maxima Latvija" pārstāvji.
 
10.jan
Patlaban "Maxima" veikalos uzstādītas 519 pašapkalpošanās kases un 2020.gada decembrī uzstādīts rekords bezkontakta norēķinos - dienā vairāk nekā 100 000 cilvēku "Maxima" veikalos maksājumus veica tieši ar bezkontakta tehnoloģijām.
 
7.jan
Covid-19 pandēmija ne tikai būtiski ierobežojusi tirdzniecību un mainījusi iepirkšanās paradumus, bet arī koriģējusi veikalu attīstības plānus, lielāku uzsvaru liekot uz e-komerciju. Neskatoties uz to, arī šogad tiek plānots Latvijā atvērt jaunus veikalus.
 
6.jan
Kopš 2018. gada divi lielākie mazumtirgotāji Latvijā SIA “RIMI Latvia” (RIMI) un SIA “Maxima Latvija” (MAXIMA) ir attīstījuši darbību ērtības veikalu sektorā, pastiprinot ietekmi ikdienas patēriņa preču mazumtirdzniecības tirgū.
 
15.dec 2020
Ņemot vērā svētku dienu grafiku un valdības liegumu iegādāties virkni preču svētku dienās un brīvdienās, "Maxima" pagarina atsevišķu veikalu darba laiku līdz pat plkst. 24.00, tādējādi kliedējot pircēju blīvumu veikalos un rūpējoties par klientu drošību.
 
1.dec 2020
"Scan&go" jeb "Skenē pats", kas sniedz iespēju preci skenēt "Maxima" mobilajā lietotnē, produktus liekot savā vai veikalā iegādātā maisiņā, un gala rezultātā par precēm ērti norēķinoties īpašā apmaksas zonā, produktus neizņemot no maisiņa.
 
20.nov 2020
Ņemot vērā aizdomas par cilvēku tirdzniecību konditorejas uzņēmumā "Adugs", tirgotāji pārtrauks sadarbību ar šo konditorejas uzņēmumu paziņoja kompāniju pārstāvji.
 
15.nov 2020
Rīta agrumā izcepta maize, tikko noplūkts ābols, dobē salasītas zemenes, Latvijā izaudzēti kartupeļi un vietējo gotiņu piens – tie ir produkti, ar ko labprāt mielotos daudzi Latvijas iedzīvotāji. Un 64% aptaujāto atzīst, ka viņiem ir svarīgi, lai iegādātā pārtika būtu ražota Latvijā. Taču tikai 26% cenšas pēc iespējas biežāk iegādāties pašmāju ražojumus. Galvenais, kas tos attur, ir salīdzinoši augstās vietējo pārtikas produktu cenas.
 
9.nov 2020
Jau ziņots, ka "Maxima Latvija" pastāvīgi seko līdzi visu darbinieku veselības stāvoklim, un ir ieviesusi virkni drošības pasākumu, lai novērstu koronavīrusa izplatību.
 
2.nov 2020
Biedrība "Latvijas Sarkanais Krusts" kampaņas "Mīluļu dienas" ietvaros ar "Maxima" klientu un SIA "Mars Latvia" atbalstu saņēma vairāk nekā 5 tonnas jeb 12 000 suņu un kaķu maltīšu maznodrošināto iedzīvotāju mājdzīvniekiem.
 
15.okt 2020
Starp maskotām sejām vakar sabiedriskajās vietās pavīdēja arī cilvēki, kuriem maska bija aizāķēta aiz vienas auss, maska nostumta zem deguna vai vispār pabāzta zem zoda. Tāds skats vakar nebija nekas neparasts lielveikalos, kur kopš vakardienas ir obligāti jānēsā maskas. Daļā tirdzniecības centru cilvēki bez maskām vispār netika ielaisti, citos par masku neesamību neviens nelikās ne zinis.
 
2.okt 2020
“Maxima Latvija” Kuldīgas un Daugavpils veikalu apmeklētāji no šodienas ir aicināti lietot sejas aizsargmaskas, ņemot vērā Latvijas valdības pieņemto lēmumu par papildu drošības pasākumiem šajās pilsētās, lai ierobežotu COVID-19 izplatību. Papildus tam ir svarīgi ikvienam ievērot divu metru distanci, kā arī regulāri mazgāt un dezinficēt rokas. Ievērojot piesardzības principu, arī “Maxima Latvija” darbiniekiem konkrētajās pilsētās tiek nodrošinātas sejas aizsargmaskas.
 
3.sep 2020
Saskaņā ar pašreiz spēkā esošo likumdošanu, ar nākamā gada 1. janvāri Latvijai raksturīgie augļi, ogas un dārzeņi veikalos kļūst dārgāki, jo ar šo brīdi vairs nebūs spēkā norma par pievienotās vērtības nodokļa samazinājumu Latvijai raksturīgiem augļiem, ogām un dārzeņiem.
 
2.sep 2020
Turpinot epidemioloģisko izmeklēšanu, saistībā ar 29.augustā atklāto Covid-19 gadījumu Olaines veikalā "Maxima X", Zemgales ielā 53, inficēšanās ar jauno koronavīrusu konstatēta vēl trīs veikala darbiniekiem, tādējādi kopumā inficēti četri nodarbinātie, informēja Slimību profilakses un kontroles centrā (SPKC).
 
15.jūl 2020
Šodien, 15.jūlijā, ir atklāts "Maxima Latvija" modernizētais loģistikas centrs Ķekavas pagasta "Abrās". Lai izveidotu efektīvāko un mūsdienīgāko loģistikas centru Latvijā, uzņēmums veicis investīcijas teju 3 miljonu eiro apmērā, paaugstinot efektivitāti šajā blokā par 30%. Tas paveikts, ieviešot virkni jaunumu - very narrow aisle jeb ļoti šauro eju risinājumu, mākslīgo intelektu, videi draudzīgus risinājumus, kā arī palielinot litija-jonu elektroiekrāvēju skaitu par vienu piektdaļu. "Maxima Latvija" saglabā savas līdera pozīcijas Baltijā kā lielākais litija-jonu akumulatoru parka lietotājs.
 
29.jun 2020
“Maxima Latvija” informē, ka mobilo aplikāciju veikalos ir parādījusies ļaunprātīga uzņēmuma jaunās aplikācijas kopija ar identisku vizuālo noformējumu, kas nav saistīta ar “Maxima Latvija” un, iespējams, vāc lietotāju datus.
 
27.jun 2020
Kaut gan partijas “Attīstībai/Par!” biedre Aija Ingrīda Abene “Rūjienas saldējuma” ražotajā “Blacky” jeb “Melnīša” saldējuma nosaukumā saskatīja rasisma pazīmes, neviena no lielajām pārtikas lielveikalu ķēdēm no šī saldējuma tirgošanas atteikusies nav. Saceltā ažiotāža pat palielinājusi veikala apmeklētāju interesi un vēlmi to pagaršot. Vēsturē ir bijis ne viens vien gadījums, kad produkta vai zīmola nosaukums svešā valodā rada pārpratumus. Atšķirībā no “Melnīša” lielākoties tas kompānijām radījis zaudējumus.