Traģēdija veikalā "Maxima"

10.okt
Stājoties spēkā ārkārtējai situācijai un stingrākiem valdības ierobežojumiem Covid-19 vīrusa izplatības mazināšanai no 11.oktobra visiem Latvijas iedzīvotājiem - gan vakcinētiem, gan nevakcinētiem, arī turpmāk būs iespējams apmeklēt visus "Maxima" veikalus neatkarīgi no to formāta vai atrašanās vietas, informēja mazumtirgotāja "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
 
27.sep
"Maxima Latvija" trešo gadu pēc kārtas atzīta pa Nr. 1 mīlētāko zīmolu mazumtirdzniecībā, kā arī atzīta par izdevīgāko zīmolu Latvijā. Tāpat uzņēmums iekļuvis kopējā "Mīlētāko zīmolu topa" trijniekā Latvijā. Baltijas zīmolu apbalvošanas ceremonijā "Maxima" saņēmusi arī augsto otro vietu Baltijas zīmolu vidū.
 
21.sep
No pagājušās nedēļas Lietuvā ieviestie ierobežojumi, kas liedz brīvu pieeju pirmās nepieciešamības precēm un pakalpojumiem iedzīvotājiem bez sertifikātiem, to skaitā pieļaujot iepirkšanos tikai pavisam nelielos primārās nepieciešamības preču veikalos ar ieeju no āra un tirdzniecības platību līdz 1500 kvadrātmetriem, radījuši neapmierinātību, preču iztrūkumu un konfliktus ar policijas iesaisti.
 
25.aug
Stiprinot sadarbību ar vadošajiem Latvijas pārtikas ražotājiem, “Maxima Latvija” plāno iepirkt papildu pašmāju zīmolu produktus vēl 30 miljonu eiro vērtībā, nodrošinot tiem ilgtermiņā labāko cenu tirgū. Papildu preču iepirkumi plānoti no Latvijas vadošajiem ražotājiem, piemēram, “Laima”, “ Spilva”, “Lāči”, “Putnu fabrika Ķekava”, “Nākotne”, “Latvijas piens”, “Abavas dārzi” un daudziem citiem pašmāju ražotājiem.
 
19.aug
Teju 70% Latvijas iedzīvotāju, iegādājoties pārtiku, klausa sirdsbalsij un izvēlas gadu gaitā iemīļotus un sirdij tuvus produktus liecina "Maxima Latvija" veiktā aptauja. Salīdzinoši mazāk svarīga sirsnīga piesaiste ir apģērba izvēlē (21%) un mājsaimniecības preču izvēlē (10%).
 
21.jūl
“Maxima Latvija” informē, ka ir fiksēti vairāki gadījumi, kuros iedzīvotājiem Facebook apmeklējuma laikā parādās aicinājums piedalīties loterijā un pēc Facebook apmeklējuma interneta pārlūkprogrammas un Windows operētājsistēmas ziņojumu panelī parādās aicinājums saņemt it kā “Maxima” vārdā laimētu balvu.
 
22.jun
Pārtikas mazumtirgotājiem, Latvijā jau vairākas dienas gaisa temperatūrai turoties ap plus 30 grādiem, jādomā ne tikai par produktu atbilstošu uzglabāšanu, bet arī par darbinieku labsajūtu, izriet no aptaujāto mazumtirgotāju paustā.
 
21.jun
Vasaras saulgrieži ir laiks, kad svētku galdā tiek celti tradicionālie Līgo svētku gardumi - dažādi sieri un alus. Līdztekus jau gadu laikā iemīļotiem produktiem, jaunākie "Maxima" dati rāda pieaugošu tendenci jaunu garšu izzināšanā - arvien populārāks kļūst craft alus, alus ar dažādām garšām, kā arī bezalkoholiskais alus, savukārt sieru vidū ir vērojama lielāka interese pēc dažādām pasaules sieru garšām - ricotta, mascarpone, feta, mozzarella, pūdētā un baltā pelējuma u.c. siera garšas.
 
21.mai
Lai gan darba kolektīvi var pieteikt kolektīvo vakcināciju, lielie tirdzniecības tīkli neizmanto šo iespēju. Tā vietā darbinieki tiek mudināti vakcinēties individuāli. Atsevišķi lieltirgotāji ļauj saviem darbiniekiem doties pēc potes darba laikā, bet pilnu apmaksātu brīvdienu potes saņemšanas dienā kasieriem, pārdevējiem un citiem darbiniekiem gan nepiešķir.
 
29.apr
Mazumtirgotāja SIA "Maxima Latvija" vadības komandu atstājis Jānis Vanags, informēja kompānijā.
 
11.apr
Rūpējoties par vides ilgtspēju, “Maxima” ir uzsākusi pakāpenisku pirkuma čeku digitalizāciju, kas jau uz gada otro pusi sniegs iespēju klientiem izvēlēties – saņemt čeku digitālā vai papīra formātā. Patlaban kases čeku izsniegšana digitālā formātā noris testēšanas pirmajā fāzē, kas šobrīd pieejama “Maxima” mobilās lietotnes lietotājiem, kuriem testa čeka digitālā versija tiek automātiski nosūtīta uz “Paldies” kartes kontā norādīto e-pastu, kā arī pieejama mobilajā lietotnē.
 
12.mar
Lai atvieglotu darbinieku ikdienu un paaugstinātu ikdienas darba efektivitāti, “Maxima Latvija”, izmantojot tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, pirmie Latvijā pilnībā aprīkojuši veikalu tikai ar elektroniskajām cenu zīmēm. Kopumā investējot vairāk kā 100 000 eiro, “Maxima X” veikalā Āgenskalnā, Pilsoņu ielā 1-k1, uzstādītas teju 12 000 elektroniskās cenu zīmes, kas gada laikā sniegs iespēju atvieglot kolēģu ikdienu un ieekonomēt vairāk nekā 2000 darba stundu, kas līdz šim patērētas papīra cenu zīmju nomaiņai.
 
11.mar
Kā liecina “Maxima Latvija” dati, ievērojami audzis pieprasījums Latvijā audzētiem dārzeņiem, augļiem un ogām ar samazināto 5 % PVN likmi.
 
8.mar
Lai celtu iedzīvotāju pirktspēju, “Maxima Latvija” ilgtermiņā īstenojusi vairākas aktivitātes, lai padarītu pārtikas produktus pieejamākus, vienlaikus mazinot vispārējo inflācijas apjomu, kas vainagojies panākumos – uzņēmums gada pirmo mēnesi iesācis pat ar deflāciju.
 
3.mar
Visā pasaulē arvien aktuālāka kļūst aprites ekonomika jeb produktu dzīves cikla paildzināšana, lai rūpētos gan par resursiem, gan vidi mums apkārt. “Maxima” ilgtermiņa attīstības un darbības pamatā ir rūpes par apkārtējo vidi, tādēļ īsteno aktivitātes ar mērķi samazināt uzņēmuma darbības ietekmi.
 
1.mar
Lai iepirkšanās process būtu pēc iespējas ātrāks un kontakts ar apkārtējiem mazāks, kopumā “Skenē pats!” risinājuma izveidē investēti 170 tūkstoši eiro.
 
26.feb
Radītas divas pavisam jaunas piena produktu apakškategorijas – gaisīgi “Valmieras” jogurta kokteiļi “Shake Me Up” un sabalansēti “Valmieras” bifido jogurti ar biezpienu un dažādām piedevām. Veikalu tīklos Rimi un Maxima pārdošana sāksies martā.
 
24.feb
Latvija spēj sevi nodrošināt ar pašaudzētu putnu gaļu, olām, kartupeļiem, pašceptu maizi, pienu un citiem produktiem. Veikalos līdzās pašmāju produktiem ir atrodami arī ievestie labumi. Neatkarīgā pēta, cik daudz vietējās pārtikas atrodams abos lielākajos pārtikas lielveikalos – “Maxima” un “Rimi” – un vai vietējā pārtika būs atrodama arī “Lidl”, uz kura atvēršanu jāgaida līdz brīdim, kamēr Latvijā neuzlabosies epidemioloģiskā situācija.
 
23.feb
Rēķinu apmaksa vairumā "Maxima" veikalu iespējama no plkst.8 līdz 10 rītā, kā arī no plkst.20 līdz 22 vakarā.
 
17.feb
Iedzīvotāji turpina aktīvi izmantot tehnoloģijas un piedāvātās iepirkšanās iespējas tiešsaistē. Platformā Barbora.lv pircēju skaits iepriekšējā nedēļā audzis pat 6 reizes, salīdzinājumā ar identisku nedēļu pērnajā gadā.