"Coca-Cola" strādā ar zaudējumiem, sarūk tirdzniecības apjomi

© Dmitrijs SUĻŽICS, F64 Photo Agency

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." pērnā gada ceturtajā ceturksnī strādājis ar 2,8 miljardu dolāru (2,2 miljardu eiro) zaudējumiem, salīdzinot ar 550 miljonu dolāru (440,2 miljonu eiro) peļņu attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar izdevumiem saistībā ar izmaiņām ASV nodokļu politikā.

Tikmēr "Coca-Cola" tirdzniecības apjoms ceturksnī sarucis par 20% - līdz 7,5 miljardiem dolāru.

Uzņēmums norāda, ka dzirkstošo dzērienu pārdošanas apjoms ceturtajā ceturksnī saglabājies nemainīgs.

Svarīgākais