Liela daļa latviešu prognozē savu ienākumu palielināšanos

© F64

Ceturtā daļa (26%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka viņu ienākumi 2016. gadā palielināsies (4% - būtiski palielināsies; 22% - nedaudz palielināsies). Salīdzinoši biežāk savu ienākumu pieaugumu prognozē jaunieši vecumā no 18 līdz 29 gadiem, augstāko izglītību ieguvušie, kā arī iedzīvotāji, kuriem jau ir augstāki personīgie ienākumi, t.i. 701 un vairāk eiro mēnesī. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu "900 sekundes" marta beigās veiktais pētījums.

45% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā vērtē, ka viņu ienākumi 2016.gadā paliks esošajā līmenī. Iedzīvotāji vecumā no 40 līdz 55 gadiem, kā arī lauku teritorijās dzīvojošie salīdzinoši biežāk pauž viedokli, ka viņu ienākumi paliks nemainīgi.

Piektā daļa (20%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā domā, ka viņu ienākumi šogad samazināsies (12% - nedaudz samazināsies; 8% - būtiski samazināsies). Desmitā daļa (9%) iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu "900 sekundes", laikā no 2016.gada 22. līdz 24.martam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Svarīgākais