Izsludina konkursu par Rīgas "Foursquare" virtuālās nozīmītes dizaina izstrādi

© Publicitātes foto

Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) sadarbībā ar Rīgas Foursquare kopienu aicina no 16.aprīļa līdz 2.maijam piedalīties konkursā par Rīgas Foursquare virtuālās nozīmes (badge) dizaina izstrādi.

Konkursa rīkotāji labāko dizainu nodos Foursquare dizaineriem, kuri to pārvērtīs Rīgas Foursquare virtuālajā nozīmītē. Rīgas Foursquare nozīmīte tiks izveidota un atklāta maijā. To varēs iegūt ikviens Foursquare lietotājs - gan Rīgas ārvalstu viesi, gan vietējie iedzīvotāji, atzīmējoties noteiktās Rīgas vietās.

"Foursquare platformai ir potenciāls veicināt tūrisma attīstību Rīgā. Tāpēc jau pirms vairāk nekā gada LIVE RĪGA izveidoja pirmo Foursquare lapu Latvijā, tobrīd arī pirmo pilsētas lapu Foursquare Centrāleiropā un Baltijas valstīs. Pateicoties Mareka Matisona un Rīgas Foursquare kopienas centieniem, Rīga ir ieguvusi iespēju izveidot personalizētu Foursquare virtuālo nozīmīti. Dizaina konkursā meklējam mūsdienīgu Rīgas grafisko simbolu, ar kuru veicināt tās atpazīstamību sociālajos medijos," piebilst Sabīne Markuss, RTAB interneta projektu un Rīgas Tūrisma informācijas centru vadītāja.

Konkursā ir aicināti piedalīties visi, kuriem ir idejas un kuri ir gatavi tās realizēt. Nozīmītei ir jāatspoguļo Rīga un tās unikālās vērtības, tās dizainā nedrīkst izmantot ar autortiesībām aizsargātus dizaina elementus, ja tie nepieder konkrētai privātpersonai vai uzņēmumam, kas konkursam iesniedz attiecīgo dizainu. Dizaina skicei jābūt vismaz 600x600 pikseļu izmērā.

Darbi ir jāiesniedz no 16.aprīļa līdz 2.maijam www.rigabadge.lv. No 3.-7.maijam žūrija, kuru veido pārstāvji no RTAB, Rīgas Foursquare kopienas, Rīgas domes un grafiskā dizaina nozares, pieņems lēmumu par to, kuri dizaini iekļūs konkursa finālā. Finālā no 8.līdz 14.maijam notiks interneta balsojums par labāko dizainu, uzvarētājs tiks paziņots 15.maijā.

Iespēju izveidot savu Foursquare virtuālo nozīmīti Rīga ieguva, pateicoties Rīgas Foursquare kopienai, kas pieteica un aktīvi atbalstīja Latvijas galvaspilsētu konkursā "4sqCities". Līdz ar to Rīga iekļuva to piecu Eiropas pilsētu vidū, kurai Foursquare būs sava virtuālā nozīmīte. Līdztekus Rīgai Foursquare atzinību šajā konkursā guvušas Boloņa Itālijā, Ģente Beļģijā, Gimāresa Portugālē un Vīne Austrijā.

Pērn martā tūrisma zīmols LIVE RĪGA izveidoja pirmo Foursquare lapu Latvijā, kurā regulāri tiek sniegti dažādi ieteikumi un padomi par vietām, kuras apmeklēt Rīgā, un pieredzēm, kuras ir vērts izbaudīt, esot Latvijas galvaspilsētā. LIVE RĪGA Foursquare lapas adrese ir http://foursquare.com/liveriga.

Foursquare ir pasaulē populārākais sociālais tīkls, kurā cilvēki norāda atrašanās vietu, atzīmējoties tajā savos mobilajos telefonos. Cilvēki atzīmējas vietās, ko apmeklē - klubos, restorānos, bāros, muzejos, izstāžu zālēs, veikalos un citur -, iesaka tās citiem un rekomendē, ko tajās darīt. Reizēm šie ieteikumi nav tieši saistīti ar konkrēto vietu, bet ar citu, kas ir tuvumā un arīdzan ir ievērības cienīga. Nepilnu divu gadu laikā sociālā tīkla lietotāju skaits pasaulē sasniedzis jau vairāk nekā piecus miljonus.

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais