Pētījumu kompānija Kantar noskaidrojusi Latvijas iedzīvotāju viedokli par valdības ieviesto īpašo “zemo cenu grozu” lielveikalos, kura mērķis ir mazināt dzīves dārdzību. Aptaujas dati liecina, ka šo iniciatīvu lielveikalos pamanījuši teju 40% iedzīvotāju, taču vairākums tai nav pievērsuši uzmanību, vēsta 360TV Ziņas.
Pēc memoranda par pārtikas preču tirdzniecību parakstīšanas vairākas lielveikalu ķēdes šomēnes ieviesušas zemo cenu grozu, kurā iekļauj produktus no pamata pārtikas preču kategorijām. TV3 raidījums “900 sekundes” aptaujā skaidroja, vai šo piedāvājumu ir pamanījuši pircēji.
Lai samazinātu pārtikas preču cenas un atbalstītu vietējo tirgotāju tirdzniecību, vairākos veikalos ieviests zemo cenu grozs, kas paredz, ka konkrētiem produktiem ir samazināta cena. To paredz Ekonomikas ministrijas parakstītais memorands.
Pirmajā nedēļā, kopš mazumtirgotājs SIA "Maxima Latvija" ieviesis iniciatīvu "Zemo cenu grozs", pieprasījums pēc groza produktiem pieaudzis vidēji par 40%, aģentūru LETA informēja "Maxima Latvija" pārstāvji.