Pēc memoranda par pārtikas preču tirdzniecību parakstīšanas vairākas lielveikalu ķēdes šomēnes ieviesušas zemo cenu grozu, kurā iekļauj produktus no pamata pārtikas preču kategorijām. TV3 raidījums “900 sekundes” aptaujā skaidroja, vai šo piedāvājumu ir pamanījuši pircēji.
Ceturtā daļa (27%) Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 65 gadiem ir norādījuši, ka lielveikalos Latvijā ir pamanījuši “zemo cenu groza” pārtikas preces.
Savukārt puse (53%) iedzīvotāju ir norādījuši pretējo - ka lielveikalos Latvijā “zemo cenu groza” pārtikas preces nav pamanījuši.
14% iedzīvotāju ir norādījuši, ka nav informēti par “zemo cenu groza” pārtikas precēm.
6% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.