11.dec 2018
Kā liecina Swedbank apdrošināšanas veiktā aptauja, savstarpējs atbalsts (62%), rūpes vienam par otru, tostarp finansiālas (61%), uzticēšanās (60%), savstarpēja cieņa (54%) un atbildība (50%) ir piecas pamatvērtības, kas tiek turētas cieņā un koptas Latvijas ģimenēs. Tomēr liela daļa aptaujāto (44%) uzskata, ka kopumā ģimenes vērtību nozīme mazinās, jo mūsdienu tehnoloģijas “nozog” kvalitatīvi pavadītu laiku ar ģimeni un rada nevajadzīgus stereotipus, savukārt 18% uzskata, ka savā būtībā kļūstam arvien individuālāki. Tikai piektdaļa (20%) aptaujāto ir pārliecināti, ka ģimenes vērtības pēdējo gadu gaitā nav mainījušās, bet 17% uzskata, ka pieaug, jo ģimenei kā kopumam tiek pievērsta lielāka uzmanība un tiek domāts par dažādiem atbalsta risinājumiem.