Orkla Latvija

20.dec 2024
Ziemassvētki nav iedomājami bez piparkūkām – to smarža, garša un asociācijas ar svētku sajūtu vieno paaudzes. Tirgus pētījumu dati liecina, ka gada laikā Latvijas iedzīvotāji patērē vairāk nekā 750 tonnas piparkūku.
16.jūl 2024
SIA "Orkla Latvija" plāno līdz 2024.gada beigām visos zīmola "Laima" šokolādes produktos izmantot ilgtspējīgi iegūtu kakao, informē "Orkla Latvija" pārstāvji.
9.mar 2021
Arī 2021. gadā neapstājas un turpina pilnveidoties, gādājot par iecienīto produktu ražošanu, atbilstoši kvalitātes standartiem, kā arī rada vēl nebijušas inovācijas Latvijas tirgū.
5.mar 2021
“Orkla Latvija” komanda kopā ar izvēlētajiem zaļo tehnoloģiju jaunuzņēmumiem strādās pie digitāla un patērētājiem draudzīga risinājuma, kas palīdzētu pieņemt pamatotus lēmumus, veicot pārtikas preču iegādi.
3.mar 2021
Jaunā ekstrūderu iekārta piedāvā plašas iespējas, jo uz tās var ražot dažādu miltu un formu kraukšķus. Jau sākotnēji šī investīciju projekta mērķis bija nākotnē radīt inovācijas.
15.feb 2021
2019. gadā sāka attīstīt sortimentu, piedāvājot klasiskos kartupeļu čipsus, kuros ir mazāk sāls, 2020. gadā pieprasījums pēc šī segmenta produktiem pieauga teju divas reizes.
9.feb 2021
Nozīmīgs pērnā gada projekts ir cepumu ražošanas līnijas pilnveide, lai radītu divkrāsu cepumus. Projekta ietvaros uzstādīts jauns tehnoloģisks risinājumus jau esošai cepumu ražošanas līnijai.
4.feb 2021
Jaunajā dzesēšanas iekārtā pildītās vafeļu lapas dzesējas ar tīru, sausu un atdzesētu gaisu, kas labvēlīgi ietekmē vafeļu pildījumu un palīdz saglabāt nemainīgi labu produkta garšu un kvalitāti. Vienlaikus mēs varam samazināt dīkstāves laiku.
31.dec 2020
SIA "Firmas.lv" un aģentūras LETA veidotais "Latvijas biznesa gada pārskats 2020" noteicis lielākos pārtikas ražotājus Latvijā.
3.dec 2020
Godinot "Laimas" šokolādes muzeja septiņu gadu jubileju, kas tiks atzīmēta 18.decembrī, "Orkla Latvija" investēs 40 000 eiro tā attīstībā un ekspozīciju pilnveidē, kā arī atklāj jaunu informatīvo muzeja mājaslapu.