TikTok strādā pie sava ieteikumu algoritma klona saviem 170 miljoniem ASV lietotāju, kā rezultātā var tikt izveidota versija, kas darbojas neatkarīgi no tā Ķīnas mātesuzņēmuma un būs patīkamāka Amerikas likumdevējiem, kuri vēlas to aizliegt, vēsta aģentūra „Reuters”.
Ņemot vērā, ka arī viedtālruņu lietotāju skaits strauji pieaug, aizvien populārāka kļūst iepirkšanās internetā, izmantojot šim mērķim paredzētas mobilās aplikācijas. Piemēram, pagājušajā gadā trakajās izpārdošanas akcijās “Melnā piektdiena” un “Kiberpirmdiena” aptuveni trešā daļa pirkumu tika veikti, izmantojot mobilās aplikācijas. Katra desmitā no šīm aplikācijām tika atzīta par krāpniecisku, liecina "RiskIQ" pētījumu dati.