Šī gada pirmajā ceturksnī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) saņemtas 90 rakstveida sūdzības par finanšu pakalpojumiem, no tām par AS "SEB banka" un AS "DNB banka" darbību tika saņemtas piecas sūdzības attiecīgi, aģentūru LETA informēja PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Ilze Žunde.
Mūsdienu Eiropas iedzīvotāji nevar pilnībā iekļauties sabiedrībā, ja tiem nav vienkārša bankas konta. Banku konti ir kļuvuši par mūsu ikdienas dzīves neatņemamu daļu. Turklāt patērētāji bieži pārmaksā par saņemtajiem bankas pakalpojumiem un saskaras ar grūtībām, cenšoties iegūt skaidrību par dažādajām iekasētajām maksām.
Eiropas Parlaments otrdien vienojās par vairākiem normatīvajiem aktiem, ar kuriem iecerēts iegrožot bankas to grūti pārvaramajā vēlmē pēc maksimāli vieglas peļņas. Viens no tādiem nosacījumiem liegs banku darbiniekiem pēc bankas finanšu gada saņemt lielākus bonusus par viena gada algas apmēru.
Swedbank grupa ir pieņēmusi lēmumu pārtraukt savu darbību Krievijā un Ukrainā. Arī SEB grupa ir sašaurinājusi savu biznesu šajās valstīs. Tomēr, neraugoties uz to, Ukrainas un Krievijas tirgus rietumvalstu bankām nav gluži vienaldzīgs.
Latvijas finanšu sektors no Kipras situācijas var gūt gan mācības, gan iespējas, šodien žurnālistiem atzina Latvijas Komercbanku asociācijas prezidents Mārtiņš Bičevskis.
Šodien ap plkst.15 ir novērsti tehniskie traucējumi AS "Swedbank" e-pakalpojumu - internetbankas un maksājumu karšu - darbībā, biznesa portālam "Nozare.lv" sacīja "Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
Mēģinot mazināt sabiedrības sašutumu par banku sektora alkatību, Eiropas politiķi ir vienojušies par baņķieru prēmiju ierobežojumiem. Vislielākās iebildes pret šādu ideju bija Lielbritānijai, tomēr tai nav izdevies piesaistīt pietiekami daudz atbalstītāju savai pozīcijai.
Kopējais kavēto kredītu īpatsvars banku sektora kredītportfelī 2012.gada laikā sarucis no 20,6% līdz 17,4%, liecina Finanšu un kapitāla tirgus komisijas apkopotie dati.
Saskaņā ar klientu servisa uzlabošanas uzņēmuma "Dive Group" veikto ikgadējo Baltijas valstu banku klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumu augstāko klientu apkalpošanas kvalitāti demonstrējušas Latvijas bankas. Kopumā vidējais servisa kvalitātes līmenis Latvijas banku sektorā ir 89,4%, Lietuvā - 87,6%, savukārt Igaunijā - 83,2%, liecina "Dive Group" dati.
Nožēlojami divi tūkstoši latu – tāda ir cena, par kādu svešā kabatā nonākušas Baltijas Aviācijas sistēmu daļas divdesmit miljonu latu nominālvērtībā. Tas dod ietekmi uz vēl desmit citiem uzņēmumiem un liek domāt par iespējamu krāpšanu.
Ar retiem izņēmumiem Latvijas banku darbinieki neprot augstā līmenī apkalpot klientus, kas vēlas noguldīt naudu, vēsta laikraksts "Dienas Bizness", atsaucoties uz servisa audita kompānijas ''Dorus'' veikto pētījumu.
Lemjot par Latvijas Krājbankas (LK) bankrota procedūras uzsākšanu bez kreditoru uzklausīšanas, pārkāptas to tiesības un samazināta iespēja atgūt visus bankas zaudētos līdzekļus sanācijas ceļā.
Valsts policijas Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvalde (ENAP) sākusi kriminālprocesu par Latvijas banku iespējamu saistību ar tā dēvēto Magņitska lietu.
Operatīvā informācija par Latvijas banku darbības rezultātiem 2012. gada novembrī rāda, ka banku sektors kopumā noslēdza ar peļņu 128.3 milj. latu apmērā, t.sk. ar peļņu darbojās 15 Latvijas bankas un četras ārvalstu banku filiāles (tirgus daļa kopējos banku sektora aktīvos - 93.9%). Banku sektora līdz novembra beigām gūtā peļņa pirms uzkrājumiem un nodokļiem sasniedza 274.2 milj. latu, t.i. par 29% vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā periodā.
Francijas varasiestādes izmeklēšanas ietvaros par interneta vietni, kas piedāvāja ārzonas banku kontus, kādai Latvijas bankai un tās pārstāvim Parīzē izvirzījušas apsūdzības par līdzdalību krāpniecībā ar nodokļiem, ceturtdien aģentūrai AFP pavēstīja avots tiesībsargājošās iestādēs.