Aptauja

24.mai
Polijas Iekšlietu ministrija noteikusi sankcijas zemo cenu veikalu tīkla “Mere” īpašniekiem par netiešu atbalstu Krievijas agresijai Ukrainā. Vai Latvijai vajadzētu sekot Polijas piemēram, to TV3 raidījums “900 sekundes” skaidroja aptaujā.
19.mai
Polijas prezidenta vēlēšanās būs nepieciešama otrā kārta, kurā sacentīsies valdošās partijas atbalstītais kandidāts Rafals Tšaskovskis un konservatīvās opozīcijas kandidāts Karols Navrockis, liecina nobalsojušo vēlētāju aptauja.
18.mai
Lielbritānijas iepazīšanās vietne "Illicit Encounters", aptaujājot 2000 sievietes, noskaidrojusi, kura ķermeņa vieta vai iezīme dāmām šķiet vispievilcīgākā vīriešos, informē "The Sun".
10.mai
Ikdiena kļūst arvien straujāka un laika, ko veltīt sev ārpus darba un ģimenes pienākumiem kļūst arvien mazāk, īpaši mammām. Tirdzniecības centra “Spice” veiktā aptauja atklāj skarbu patiesību – 50% mammu ikdienā sev (piemēram, atpūtai, hobijiem utml.) var veltīt mazāk nekā vienu stundu dienā.
5.mai
Latvijā pārtikas preču iegādei viena mājsaimniecība tērē vidēji 355 eiro mēnesī, secināts mazumtirgotāja SIA "Mego" veiktajā aptaujā par iedzīvotāju pārtikas iegādes ieradumiem Latvijā.
4.mai
Katrā mājsaimniecībā pastāv tēriņi, kas tiek uzskatīti par nepieciešamiem, un tādi, kurus būtu iespējams atlikt vai samazināt, ja rastos finansiāli ierobežojumi. Finanšu pakalpojumu sniedzēja “IPF Digital Latvia” veiktā iedzīvotāju aptauja liecina, ka, saskaroties ar nepieciešamību optimizēt budžetu, iedzīvotāji visbiežāk būtu gatavi atmest kaitīgos ieradumus, retāk izvēlētos ēst ārpus mājām vai rūpīgāk pārskatītu ikdienai nepieciešamo preču sarakstu.
4.mai
Lielbritānijā veikta aptauja, kurā piedalījās tikai sievietes. Aptaujā tika noskaidrots, ka pēc zeķu krāsas var noteikt to, cik kaislīgs gultā ir vīrietis, raksta "Daily Star".
3.mai
Kā iedzīvotāji plāno svinēt 4. maiju – Latvijas Neatkarības atjaunošanas dienu? Šo jautājumu aptaujā TV3 raidījums “900 sekundes” uzdeva skatītājiem.
3.mai
Vai Latvijas pārtikas uzņēmumos tiek veikta pietiekama ražošanas procesa kontrole, nodrošinot saražotās pārtikas drošumu un nekaitīgumu? Šo jautājumu TV3 raidījums “900 sekundes” uzdeva sabiedriskās domas aptaujā.
3.mai
Lietuvas un Igaunijas politiķi skeptiski vērtē premjerministres Evikas Siliņas priekšlikumu kaimiņvalstīm ieguldīt līdzekļus lidsabiedrībā “airBaltic”. Kā šādu ieceri vērtē Latvijas iedzīvotāji, aptaujā skaidroja raidījums “900 sekundes”.
2.mai
Latvijas Neatkarības atjaunošanas dienu 4.maijā par īpaši atzīmējamu uzskata 81,2% Latvijas iedzīvotāju, liecina Valsts kancelejas (VK) Stratēģiskās koordinācijas un komunikācijas departamenta pasūtītās, 2025.gada martā veiktās aptaujas rezultāti par Latvijas iedzīvotāju attieksmi pret sabiedrībā aktuāliem jautājumiem.
22.apr
Pēdējā gada laikā Ukrainas vai kara bēgļu atbalstam ziedojuši 34% Latvijas iedzīvotāju, kas ir mazāk nekā iepriekšējos kara gados, bet pieaudzis to iedzīvotāju īpatsvars, kuri pēdējā gada laikā nekādā veidā nav atbalstījuši Ukrainu, liecina pēc aģentūras LETA pasūtījuma tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS veiktās aptaujas dati.
20.apr
Kādu Latvijas zinātnieku vai zinātnes sasniegumu spēj nosaukt tikai katrs piektais Latvijas iedzīvotājs, secināts Latvijas Kultūras akadēmijas Kultūras un mākslu institūta pētījumā "Zinātnes patēriņš un līdzdalība Latvijā".
20.apr
Ap 70% Latvijas iedzīvotāju labsajūtu ietekmē stress un nervozitāte, noskaidrots pēc aptieku tīkla "Euroaptieka" veiktajā socioloģiskajā aptaujā.
20.apr
Pusei jeb 54% Latvijas iedzīvotāju olas galdā ir vairākas reizes nedēļā, liecina pēc "Mēness aptiekas" pasūtījuma pētījumu aģentūras "Norstat" veiktā aptauja.
19.apr
Krāpnieki izdomā arvien jaunākus veidus, kā izvilināt naudu no iedzīvotājiem. TV3 raidījuma "900 sekundes" aptaujā noskaidrots, cik daudzi ir saskārušies ar krāpnieku lamatām
19.apr
Latvijā lielākā daļa jeb 67% autovadītāju ziemas riepas pret vasaras riepām nomaina aprīlī, informēja SIA "Miltton Latvia" pārstāvji, atsaucoties uz "Carlsberg 0.0 atbildīgas braukšanas indeksa" aptauju.
19.apr
TV3 raidījuma "900 sekundes" aptaujā noskaidrots, cik gatavi ir iedzīvotāji dažāda veida krīzes situācijām.
19.apr
Latvijā 58% iedzīvotāju pārtikas produktu izvēlē lielāko uzmanību pievērš cenai, pavēstīja mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA "Lidl Latvija" pārstāvji, atsaucoties uz veiktās aptaujas datiem.
19.apr
Latvijas iedzīvotāji internetu pārsvarā izmanto izklaidei, ziņu iegūšanai un sociālajai saziņai, liecina Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pasūtītais pētījums "Latvijas iedzīvotāju prasmes un ieradumi lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai".