"Pēc daudziem gadiem mīlestības un uzticības mūsu boutique "Novu Rīga" diemžēl ir pienācis laiks atvadīties. Kā mazam uzņēmumam mums vienmēr ir nācies konkurēt ar lielajiem mazumtirgotājiem, kas ar saviem milzīgajiem budžetiem un ieņēmumiem arvien vairāk dominē tirgū. Diemžēl tas mums vairs nav finansiāli ilgtspējīgi. Pasaule mainās, un mēs nespējam turēt līdzi," ar šādu iežēlinošu ierakstu sociālajā vietnē "Facebook" tiek paziņots par apģērbu veikala slēgšanu Rīgā.
Latvieši visbiežāk apģērbu iegādājas lielajās apģērbu ķēdēs, kurām iepirkšanās popularitātes ziņā seko multizīmolu un mazlietotu apģērbu veikali, liecina Vācijas modes mazumtirgotāja "Van Graaf" un tirgus izpētes kompānijas "Norstat" kopīgi veiktais pētījums "Cik stilīgi ir latvieši?".