"Pēc daudziem gadiem mīlestības un uzticības mūsu boutique "Novu Rīga" diemžēl ir pienācis laiks atvadīties. Kā mazam uzņēmumam mums vienmēr ir nācies konkurēt ar lielajiem mazumtirgotājiem, kas ar saviem milzīgajiem budžetiem un ieņēmumiem arvien vairāk dominē tirgū. Diemžēl tas mums vairs nav finansiāli ilgtspējīgi. Pasaule mainās, un mēs nespējam turēt līdzi," ar šādu iežēlinošu ierakstu sociālajā vietnē "Facebook" tiek paziņots par apģērbu veikala slēgšanu Rīgā.
Tiesa, Rīgā veikals ar šādu nosaukumu nav atrodams. Arī "Facebook" lapā, kurā tiek paziņots šis skumīgais fakts, veikala adrese nav minēta. ("Facebook" lapa izveidota vien pirms nedēļas - 27. aprīlī.) Veikala adrese nav atrodama arī internetveikala vietnē. Tajā arī nav ne vārda par veikala slēgšanu.
Apģērbs, kas tiek tirgots šajā veikalā, ir identisks "Temu" piedāvājumam, turklāt, pat ar atlaidēm, krietni dārgāks. Rodas jautājums - tas ir mārketings vai krāpšana?