Kalnozols meitai uztic sava kroga dizainēšanu

© Kaspars Ūdris

Ar pamatīgu burziņu Jūrmalā, Jomas ielā, aizvadītajā nedēļā tika atvērts Kalnozolu ģimenei piederošais grilbārs «Lighthouse».

Uzņēmējs, kura vārds līdz šim vairāk saistīts ar celtniecības lietām, palepojās, ka šis ir 100% ģimenes restorāns, kura dizaina noformējumu viņš uzticējis savai meitai, modelei Katrīnai Kalnozolai.

Krogs ar nosaukumu «Lighthouse» darbojies jau septiņas sezonas, bet ar Kalnozolu ģimenes investīcijām pacēlies citā kvalitātē un līdzšinējiem īpašniekiem Andrim Rubīnam, Kārlim Tiltiņam un Raitim Bērziņam ir pievienojušies Kristīne Kirilka, Katrīna Kalnozola, Elizabete Kalnozola un Valdis Kalnozols. Pats uzņēmējs »VZ« neslēpa, ka investīcijas neesot mazas – aptuveni 112 000 eiro. Ģimene arī pārņēmusi uzņēmuma vadību, sākot no ēdienkartes un beidzot ar dizainu. «Dizainu veidoja mana meita – erotiskā modele Katrīna, kā es viņu jokojot saucu. Sākumā meklēju citus dizainerus, vērsos arī pie bijušās sievas Larisas, bet viņa bija ļoti nevaļīga, un tad izdomāju – kāpēc ne Katrīna? Domāju, viņai arī tas labi padevās,» pauda Kalnozols.

Vakara Ziņas

Ieraugot šādu nosaukumu, ir tikai divas versijas – Mendeļejeva tabulā ir ierakstīts jauns ķīmiskais elements vai radusies grupa, kas spēlē metālmūziku. Kurš ir pareizais variants? Otrais. “Murgu purvs” ir otrais šīs apvienības EP jeb minialbums, kas seko 2021. gada aprīlī izdotajam debijas darbam “Purva metāls”.

Svarīgākais