Viņam bija jānoķer lidmašīna, taču viņa brauciens uz lidostu iestrēga autostāvvietā, braucienā pa apli, vēsta “NBC News”.
Tāda bija kāda pasažiera pieredze, izmantojot “Waymo”, uzņēmumam “Alphabet” piederošo autonomo taksometru pakalpojumu, kas ASV tika uzsākts pagājušajā gadā Sanfrancisko un ir paplašinājis savu floti līdz Losandželosai un Fīniksai.
Pasažieris Maiks Džonss 9. decembrī fiksēja, kā transportlīdzeklis brauc pa riņķi autostāvvietā Skotsdeilā Arizonā, un ievietoja situācijas video vietnē “LinkedIn”.
Tajā arī bija iekļauta Džona saruna ar atbalsta dienestu. Uzņēmuma pārstāve atvainojas, jo Džons jautā, vai automašīna ir uzlauzta, un jautā, vai kāds ar viņu neizspēlē joku.
Kad pārstāve lūdz viņam piekļūt savai lietotnei, lai palīdzētu atrisināt problēmu, Džons brīnās, kāpēc viņa pati nevar pārņemt transportlīdzekli.
"Jums nav vajadzīgs mans tālrunis," viņš saka.
"Man nav iespēju vadīt automašīnu," viņa atbild.
Saskaņā ar uzņēmuma datiem, incidents ilga aptuveni piecas minūtes, un Džons galu galā tika nogādāts lidostā, kur, pēc viņa teiktā, viņš nenokavēja savu lidojumu.
Saskaņā ar uzņēmuma paziņojumu, no Džona par ceļojumu netika iekasēta maksa. Problēma, kas pamudināja viņa transportlīdzekli braukt pa apli, ir atrisināta ar regulāri ieplānotu programmatūras atjauninājumu, apgalvo “Waymo”.