«Tas, ka tu gribi aizvien labāku un kvalitatīvāku apģērbu, nāk ar gadiem un pieredzi – jo kvalitatīvs apģērbs ne tikai ilgāk dzīvo, bet arī labāk izskatās. Tā ir ar jebko, ko cilvēks patērē, un, tikai iepazīstot aizvien labākas lietas, var secināt, kāpēc tās ir labākas – jo nav jau tā, ka dārgāks vai labāks ir tāpat vien,» domā Latvijas ballīšu lielmeistars un godalgots melomāns Toms Grēviņš (30).
Bet, ja nopietni, Toms Grēviņš ir «lāga puika ar padziļinātām zināšanām mūzikā un kino. Lasa grāmatas un seko NHL playoff. Ja tu vēl neseko Tomam Twitter, tevis nav vispār», populāro ētera personību piesaka Radio 101. «Reģistrējos Twitter 2009. gada 9. februārī un kļuvu par pirmo personu Latvijā, kas savu privāto kontu izmantoja darbam medijos. Šodien Twitter ir svarīgākais instruments saziņai ar manu auditoriju, caur kuru katru dienu mūzikas interesentiem cenšos nodot noderīgu informāciju.»
Kā Morisejs
«Mana ikdienas apģērba izvēlē visu nosaka tikai T kreklu maiņa. To man ir milzīga kaudze, dikti daudz un dažādi, lielākoties atceļojuši no visādām zemēm,» stāsta Toms, piebilstot, ka svinīgākos gadījumos viņš velk kreklus un pēdējā gada laikā tie ir galvenokārt sarkanā krāsā. «Ieraudzīju vienu bildi, kur Morisejs [britu rokzvaigzne] bija sarkanā kreklā, un man likās, ka tas izskatās ārkārtīgi labi. Un tas arī izskatās ārkārtīgi labi, jo sarkans ne tikai piesaista uzmanību, bet ir arī laba alternatīva vienkāršam baltam kreklam,» sapratis populārais radio dīdžejs. Viņš gan apgalvo, ka viņa mērķis nav būt pamanītam, drīzāk paironizēt par to, ko cilvēki uzskata, kā vajadzētu izskatīties. «Man patīk šad un tad izskatīties lecīgi – tā es pats labāk jūtos vidē vai situācijā, kas nav man raksturīga, un tas ir jebkurš oficiāls pasākums vai uzstāšanās lielas publikas priekšā,» viņš paskaidro.
Kā Roberts Smits
Toms atzīst: viņa galvenais kritērijs, izvēloties apģērbu, ir funkcionalitāte. Protams, gadiem ejot, viņa stils mainās, jo mainās arī pasaule apkārt. Un, ja vēl pirms desmit gadiem viņš staigāja tikai un vienīgi kedās, tad tagad dīdžejs tās vairs nevalkā. «No bērnības atceros ļoti spilgtu stāstu, kā Roberts Smits [angļu dziedātājs, grupas The Cure līderis] uz savām kāzām bija aizgājis kedās. Tad nu šo stāstu arī izmantoju kā ieganstu, lai uz visiem saviem izlaidumiem aizietu kedās. Tā es arī izdarīju...»
Tikai pirms kāda laika Toms sev atklājis, ka visforšākās un visērtākās kurpes ir tās, kas tiek radītas sportistiem, jo īpaši skeiteriem, kuriem ir svarīgi, lai kāja labi justos. «Vasaras sezonas sākumā mani uzrunāja Nīderlandes zīmols Palladium, piešķirot nēsāšanai vairākus apavu pārus. Ērti. Viņiem ir arī speciāli festivālu apavi, kas izskatās kā kedas – tie ir kedu un gumijas zābaku apvienojums, kas nelaiž cauri mitrumu.»
Kā Busulis un Šipkēvics
Izvēloties sev apģērbu, Toms vienmēr konsultējies ar sievietēm. «Es ļoti neērti jūtos, ja man uz veikalu iepirkties jāiet vienam, jo tad vienmēr nopērku kaut ko garām. Jums, sievietēm, taču patīk iepirkties, tāpēc ir vērts to izmantot,» viņš pasmaida un atzīst, ka patiesībā modes tendencēm nepievērš īpašu uzmanību, viņam ir svarīgi vienkārši labi izskatīties.
Taujāts, kas viņa garderobē ir visdārgākais pirkums, Toms atklāj, ka tas ir Diesel ziemas mētelis, kas iegādāts pirms daudziem gadiem, kā viņš pats saka, resnajos gados. «Tas bija šaušalīgi skaists, un es – hops! – nopirku to nedomājot. Latvijā tādi ir vēl trīs – Intaram Busulim, Jānim Šipkēvicam junioram un kādam uzņēmējam. Šajos mēteļos visi trīs arī esam satikušies, un bijis arī tā, ka ar mēteļiem esam nejauši samainījušies...».