SPORTS. KULTŪRA. PASĀKUMI. Kad Latvija sāks rīkot labākos pasākumus pasaulē?
Pasākumu rīkošana ir māksla, kurā, stāvot uz vienas kājas, notiek žonglēšana ar finansēm, cilvēkiem, institūcijām, saturu un reklāmu cerībā, ka sasniegtais rezultāts sniegs gan pozitīvas emocijas, gan pozitīvu grāmatvedības bilanci. Dažiem šī “žonglēšana” padodas, bet citiem jau gadiem viss krīt ārā no rokām. Konferencē “SPORTS. KULTŪRA. PASĀKUMI. Kad Latvija sāks rīkot labākos pasākumus pasaulē?” satikties jomas profesionāļi, lai stāstītu savu pieredzi un diskutētu par pasākumu jomas izaugsmi.
PIRMAIS SEGMENTS - PASĀKUMA FINANSĒJUMS
Raimonds Elbakjans - Kam jāmaksā par pasākumu - apmeklētājam, pašvaldībai? |
Ģirts Majors - kā plānot pasākumu, lai piesaistītu pēc iespējas lielāku pašvaldību, sponsoru finansējumu? |
Ventspils pašvaldība- Daina Paipala/, kura pastāsta, kā pilsēta veido savu pasākumu plānu un kā izvēlas, kur investēt, kur nē.
Balcia, Kristiāna Valbe - Uzrauga - kā izvēlēties, kur investēt un kur nē, ienākot piesātinātā tirgū | Balcia ir ļoti daudzus pasākumus finansējumus, tāda sajūta, ka ir bijis naudas lietus. Vai tā ir stratēģija?
| panelis
Jautājumi: vai nauda ir izšķirošais, lai uztaisītu labu pasākumu? Kā piesaistīt finansējumu?
OTRAIS SEGMENTS - PASĀKUMA MĒROGOŠANA
Antons Semeņaks - 30 valstis Rīgā - case study kā ielu futbola entuziasti no Grīziņkalna spēj sapulcēt visu pasaules ielu futbola eliti |
Burzma case study - kāda izaugsme bijusi šajos gados - no pirmās sarunas konferencē līdz veiksmīgai sponsoru piesaistei |
Tet Rallijs case study- pirmais WRC rallija posms Latvijā, Raimonds Strokšs
Jautājums: Kā iekustināt to pasākumu / ideju, lai tā jau pati sāktu augt? Kā darīt virs vidējā līmeņa?
TREŠAIS SEGMENTS - PASĀKUMA SATURS / KONCEPTS
Marģers Zeitmanis, Zeit - nevis viens liels, bet 100 pasākumi gadā - koncepts, lai attīstītos tehniski |
Aigars Nords par maratonu - kopīga nodarbe kā iemesls satikties tūkstošiem - koncepts pasākumam |
Riga Run Club - kā ienākt un gūt panākumus ar skriešanu, kad skriet nav nekas jauns |
Teterovskis, Dziesmu svētki - kā saglabāt vērtības / konceptu, kad laiki mainās? |
panelis 3 | Jautājums: Kāds saturs / koncepts nepieciešams, lai pasākums izdzīvotu, attīstītos?