Jaunajiem mūziķiem tiek piedāvāta platforma sava zīmola preču izplatīšanā

© Publicitātes foto

Biedrība “Fāze events”, kas līdz šim zināma kā jaunās un populārās mūzikas festivāla “Fāze” organizatori, papildinājusi savu jauno mūziķu atbalsta platformu, ieviešot mūziķu zīmola preču jeb “merch” veikalu. Tajā jaunie mākslinieki var ērti pārdot savas reklāmpreces, bet fani tās vienuviet atrast un iegādāties.

Pašlaik jaunajā veikalā jau pieejamas grupu “Revolvika”, “Bukte” un “Embark” preces, bet drīzumā veikalā būs pieejamas arī grupu “Idille” un “Jauda” zīmolpreces.

“No mūziķa vajadzīgs tikai dizains - pārējo izdarām mēs,” uzsver “Fāze events” komanda. Platforma palīdz mūziķiem izvairīties no augstām sākotnējām izmaksām un pārprodukcijas riskiem - preces tiek ražotas tikai pēc pieprasījuma, nodrošinot gan finansiālu drošību, gan videi draudzīgu pieeju. Tāpat mūziķiem nav jāveido savs interneta veikals, jārisina tehniskie jautājumi vai jāorganizē piegādes, jo visu procesu pārvalda “Fāze”. Ja mūziķiem jau ir esošs zīmolpreču krājums, arī to iespējams ērti integrēt jaunajā veikalā. Savukārt fani iegūst iespēju vienā vietā atrast savu iecienīto jauno mūziķu reklāmpreces.

Grupa “Bukte” par savu pieredzi: “Šī ir ļoti viegla un ērta sadarbība, jo mums pašiem nav jāiespringst uz zīmola preču tirgošanu, pārdošanu, piegādi, mājaslapas izveidi un tamlīdzīgi. Sākotnēji mēģinājām laist zīmola preces pārdošanā paši saviem spēkiem, taču tas aizņēma ļoti daudz laika un bija sarežģīti visu samenedžēt, bet tagad “Fāze” šo darbu atviegloja. Pati pārdošanas platforma ir ļoti ērta, droša un viegli lietojama, tā ir izstrādāta vizuāli pievilcīga, un cilvēki var pasūtīt mūsu “merču” bez sarežģījumiem.”