Programmas "Skola 2030" ieviešana nebija līdz galam izplānota, tāpēc tagad jāsaprot, kā atrisināt trūkumus, intervijā TV3 raidījumā "900 sekundes" atzina jaunā izglītības un zinātnes ministre Dace Melbārde (JV).
“Kā četru bērnu mamma es esmu 20 gadu garumā izbaudījusi to, kā mainās izglītības sistēma. Es domāju, ka tas lielākais klupiens mums ir sanācis ar “Skola 2030”, ar kompetenču izglītību, tas ir bijis atkal kaut kas moderns un trendīgs, radīt jaunu mācīšanās sistēmu, kas beigās līdz galam nesanāca vairāku iemeslu pēc,“ pauž Elīna Treija, Latvijas Daudzbērnu ģimeņu apvienības valdes priekšsēdētāja.
Matemātikas skolotāji atkārtoti aicinājuši apturēt matemātikas apguvi atbilstoši izglītības projektam "Skola2030", paužot kritiku, ka tā saturs "labākajā gadījumā veido viduvēju skolēnu masu".
Projekta "Skola2030" devumu pašlaik nav iespējams novērtēt un objektīva aina varētu būt iespējama tikai pēc monitoringa sistēmas ieviešanas, trešdien parlamentā sacīja Valsts izglītības satura centra (VISC) vecākais eksperts Pāvels Pestovs.
Izglītības un zinātnes ministrijai (IZM) ir rūpīgi jāizvērtē projekta "Skola2030" rezultāti, lai nākotnē izvairītos no tām problēmām, ar kurām pašlaik saskaras izglītības darbinieki, trešdien Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēdē uzsvēra komisijas priekšsēdētāja Agita Zariņa-Stūre (JV).
Atsaucoties uz LTV1 sižetu "Dienas ziņās", kurā ziņoja par skolotāju satraukumu, ka vēsture palikusi novārtā, jo tā apvienota ar sociālajām zinībām, cilvēki soctīklos pauž neizpratni par "Skola2030" vēstures mācīšanas veidu.
Programma "Skola 2030" kā atsevišķa sadaļa ir ļoti laba, bet ar diezgan sliktu menedžmentu, aģentūrai LETA skaidroja izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša (JV).