Tuvākajos gados aizsardzības budžets pieaugs līdz 5% no valsts iekšzemes kopprodukta. Līdz ar tehniku un infrastruktūru jāpalielina arī karavīru skaits. Galvenais rīks cilvēku uzrunāšanai ir reklāmas, tās Nacionālie bruņotie spēki izvieto portālos un radiostacijās. Trīs ceturtdaļas no visām reklāmām pērn skanējušas EHR grupas radiostaciju viļņos, radot jautājumus, vai tās sasniedz maksimālo iespējamo auditoriju, vēsta TV3 raidījums “Nekā personīga”.
Aizsardzības ministrijas (AM) Rekrutēšanas un jaunsardzes centrs visiem saviem 92 darbiniekiem licis parakstīt vienošanos, ka par piecām pēdējām maija darba dienām jeb 20% no maija algas viņi saņems mēnesi vēlāk, ziņo Latvijas Televīzijas raidījums "De facto".