NielsenIQ

28.jun 2024
Inflācija ir kļuvusi par būtisku faktoru patērētāju ikdienas dzīvē, ietekmējot ne tikai ekonomiku, bet arī cilvēku iepirkšanās paradumus. Baltijas valstīs un Eiropā kopumā vērojams cenu pieaugums, kas atspoguļojas patērētāju uzvedībā un maina veidu, kā tie tērē savus līdzekļus. Par patērētāju iepirkšanās paradumu tendencēm inflācijas ietekmē "StrongPoint" organizētajā "Baltic Retail Forum 2024" stāstīja patērētāju pētījumu uzņēmums "Nielsen IQ" (NIQ), uzsverot, ka patērētāji šajos apstākļos īpaši pievērš uzmanību mazumtirgotāju akciju piedāvājumiem un primāri izvēlas iegādāties pirmās nepieciešamības produktus.
16.apr 2021
Pagājušā gadā pandēmijas satricinātajā Latvijas mazumtirdzniecības nozarē tika ieviesti gandrīz 13,6 tūkstoši jaunu patēriņa produktu. Tirgus pētījumu kompānija "NielsenIQ" atzīmē, ka pat tik izaicinošā periodā ražotāji un tirgotāji ir mēģinājuši ieviest jauninājumus.