Lai gan digitālās tehnoloģijas var uzlabot pedagoģiskos procesus, vienlaikus tās rada arī ievērojamus riskus, tostarp apdraudot lietotāju privātumu, novēršot uzmanību no mācīšanās un veicinot kibermobingu, secināts jaunākajā UNESCO ziņojumā "Tehnoloģijas ar viņas nosacījumiem", kurš atklāj, kā sociālie mediji pastiprina dzimumu stereotipus, īpaši negatīvi ietekmējot meiteņu labbūtību, izglītību un karjeras izvēles.
Kā liecina mobilo sakaru operatora BITE iniciatīvas "Iekod pirkstā!" veiktās aptaujas dati, 57% vecāku Latvijā aizvien vērtē savas zināšanas par kibermobingu jeb emocionālo pazemošanu internetā kā viduvējas un pat vājas. Tas ir teju divas reizes vairāk nekā 2018.gadā, kad līdzīgā aptaujā katrs trešais aptaujātais vecāks novērtēja savas zināšanas par šo problēmu kā nepietiekamas. Eksperti norāda, ka rezultātus galvenokārt ietekmējušas mainīgās kibermobinga formas un izpausmes.