ASV ceturtdien aizliedza Krievijas uzņēmumam "Kaspersky Lab" izplatīt Savienotajās Valstīs savus pretvīrusu programmatūras produktus, pavēstīja ASV Tirdzniecības ministrija.
Bīstamā, pašnāvību rosinošā spēle Momo, par kuru iepriekš rakstīja plašsaziņas līdzekļi, ir sasniegusi Apvienoto Karalisti un izraisījusi paniku vecāku vidū. Vietējie plašsaziņas līdzekļi raksta, ka agrāk šī spēle izplatījās galvenokārt caur lietotni WhatsApp, bet tagad tā ir parādījusies arī YouTube. Attiecīgi biedējoši videoattēli ir ievietoti animācijas filmās (tostarp par cūciņu Pepu, kas ir domāta pašiem mazākajiem) un bērnu raidījumos, kā arī videoklipos par populārajām spēlēm "Fortnite" un "Minecraft".
Populāras mājas multivides izklaides sistēmas, kā arī internetam pievienojamas ierīces var pakļaut riskam visas ģimenes privātās dzīves konfidencialitāti un vērtīgos datus. Pie šāda secinājuma nonāca Kaspersky Lab speciālisti pēc eksperimenta, kurā meklēja ievainojamības parastās mūsdienu mājās izmantotajās ierīcēs.
Tagad ļoti daudzi ikdienā izmanto internetbanku. Tās darbības ātrums un vienkāršība padara to par vienu no populārākajiem pakalpojumiem internetā. Tomēr elektroniskā nauda ir «kārdinošs kumosiņš» kiberblēžiem, kuri ir iemācījušies apiet lielāko daļu pašreizējo tiešsaistes darījumu aizsardzības līdzekļu. Par vienu no visrafinētākajām internetbanku kaitīgajām programmatūrām, tās uzbrukuma shēmu, rašanās vēsturi un attīstību rakstā «ZeuS-in-the-Mobile – fakti un pieņēmumi» stāsta Kaspersky Lab vadošais antivīrusu eksperts Deniss Masļeņņikovs.