ASV bāzētais B2B jeb "Bizness-biznesam" digitālā mārketinga jaunuzņēmums "7 Knots Digital" paplašinās Eiropā, par stratēģisko ieejas punktu izvēloties Latviju. Intervijā aģentūrai LETA "7 Knots Digital" dibinātājs un īpašnieks Džeimss Kārkliņš atklāj, ka Latvija tika izvēlēta tās spēcīgā digitālā talanta un labās angļu valodas prasmes dēļ. Uzņēmums plāno nākamā gada laikā pieņemt darbā līdz 10 speciālistiem Rīgā un meklē sadarbības iespējas ar vietējām augstskolām un uzņēmumiem. Neraugoties uz karu reģionā, Kārkliņš norāda, ka ģeopolitiskā situācija nav viņus atturējusi. Tieši pretēji - "7 Knots Digital" redz Latviju kā ilgtermiņa bāzi, no kuras attīstīties tālāk.
AS "Sentor Farm aptiekas", kas ir aptieku tīkla "Mēness aptieka" pārvaldītājs, pagājušajā gadā rekonstruējis 16 aptiekas visā Latvijā, ieguldot vairāk nekā 1,1 miljonu eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.
Starptautiskajā nodokļu konkurētspējas indeksa izvērtējumā, kas veikts starp visām Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) valstīm, Latvija kopā ar Igauniju un Jaunzēlandi 2016.gadā ierindojas pirmajā trijniekā. Novērtējums liecina, ka Latvijai izdevies radīt ārvalstu investīcijām labvēlīgu vidu, starptautiskajos nodokļu aspektos, kas primāri ir svarīgi investīciju piesaistei, pārspējot mūsu kaimiņvalsti Igauniju.
22.martā ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs uzrunāja Zviedrijas tirdzniecības kameras biedrus tās ikgadējā sanāksmē, akcentējot Latvijas un Zviedrijas ciešo politisko un ekonomisko dialogu, kas izveidojies starp abām valstīm.