Baltijas valstu iedzīvotāji vasarā tērē naudu ļoti atšķirīgi – kamēr latvieši biežāk izvēlas ieturēt maltītes ārpus mājām, lietuvieši rosās ap mājokļa uzlabošanu, bet igauņi arī siltajā sezonā saglabā piesardzību naudas lietās. Tomēr visās trīs valstīs par populārāko tēriņu virzienu kļuvuši ceļojumi un izbraucieni, liecina bankas Citadele jaunākā aptauja, kas izgaismo būtiskas atšķirības gan starp valstīm, gan vecuma grupām.
Sociālo mediju popularitāte Latvijā turpina pieaugt, kamēr interese par TV, radio un preses izdevumiem sarūk vai nemainās, liecina Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pasūtītā pētījuma par Latvijas iedzīvotāju mediju satura lietošanas paradumiem rezultāti.
Latvijas iedzīvotāju ēšanas paradumi nav pārāk veselīgi: 22% ēd pie televizora vai datora, 15% maltīti mēdz ieturēt vēlu vakarā, 12% ēd steigā, un vēl 12% regulāri pārēdas. Tādi ir Lielā Latvijas veselības testa rezultāti.