digitālais mārketings

2.aug
ASV bāzētais B2B jeb "Bizness-biznesam" digitālā mārketinga jaunuzņēmums "7 Knots Digital" paplašinās Eiropā, par stratēģisko ieejas punktu izvēloties Latviju. Intervijā aģentūrai LETA "7 Knots Digital" dibinātājs un īpašnieks Džeimss Kārkliņš atklāj, ka Latvija tika izvēlēta tās spēcīgā digitālā talanta un labās angļu valodas prasmes dēļ. Uzņēmums plāno nākamā gada laikā pieņemt darbā līdz 10 speciālistiem Rīgā un meklē sadarbības iespējas ar vietējām augstskolām un uzņēmumiem. Neraugoties uz karu reģionā, Kārkliņš norāda, ka ģeopolitiskā situācija nav viņus atturējusi. Tieši pretēji - "7 Knots Digital" redz Latviju kā ilgtermiņa bāzi, no kuras attīstīties tālāk.