Veselības ministrija iecerējusi turpmāko trīs gadu laikā veicināt Latvijā veselības tūrismu. TV3 raidījums “900 sekundes” aptaujā skaidroja iedzīvotāji viedokli – vai valstij būtu jāiegulda līdzekļi un resursi veselības tūrisma attīstībā.
Lai gan jaunieši vecumā no 18 līdz 29 gadiem vēlētos dzīvot privātmājās vai dzīvokļos jaunajos projektos, 66% respondentu norāda, ka viņiem šobrīd vēl nav finansiālu iespēju iegādāties pašiem savu mājokli, aģentūru LETA informēja "SEB bankas" pārstāvji atsaucoties uz veiktās aptaujas datiem.
Samazinājies Latvijas iedzīvotāju atbalsts Ukrainas kara bēgļu uzņemšanai Latvijā, liecina SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja, kas tapusi pēc Valsts kancelejas pasūtījuma.
Latvijā 38% iedzīvotāju labprāt savu ģimeni kuplinātu ar bērniem, ja viņiem būtu nākotnes ģimenes vajadzībām atbilstošs mājoklis vai iespēja viegli pie tāda tikt, aģentūru LETA informēja mājokļu attīstītāja "Bonava Latvija" pārstāvji, atsaucoties uz kopā ar "Norstat" veiktās aptaujas rezultātiem.
Vairāk nekā puse jeb 63% Latvijas iedzīvotāju atbalsta vēršanos pret troļļu, botu, dziļviltojumu vai citu automatizētu manipulāciju lietošanu, to aizliedzot priekšvēlēšanu aģitācijas periodā, liecina SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja, kas tapusi pēc Valsts kancelejas pasūtījuma.
Divas trešdaļas jeb 63% Latvijas iedzīvotāju uzticas pašvaldību sociālajiem dienestiem, liecina jaunākā Labklājības ministrijas (LM) pētījuma "Sabiedrības uzticēšanās pašvaldību sociālajiem dienestiem" dati.
Gandrīz puse jeb 41% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka Eiropas Savienībai (ES) prioritārā kārtā būtu jārisina karš Ukrainā, kamēr šādu viedokli pauda 25% ES iedzīvotāju, liecina jaunākā "Eirobarometra" aptauja.
Latvijā 16% iedzīvotāju atvaļinājumos šogad plāno tērēt no 501 līdz 1000 eiro, ceļojot uz ārzemēm vai pa Latviju, noskaidrots finanšu pakalpojumu sniedzēja "IPF Digital Latvia" veiktajā aptaujā.
Vairums jeb 61% Latvijas iedzīvotāju atbalsta normatīvā regulējuma nepieciešamību influenceru darbībai un atbildībai par veidoto saturu sociālo mediju platformās, liecina SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja, kas tapusi pēc Valsts kancelejas pasūtījuma.
Samazinās Latvijas iedzīvotāju pārliecība par spēju atšķirt uzticamu informāciju medijos no tendenciozas un maldinošas, liecina SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja, kas tapusi pēc Valsts kancelejas pasūtījuma.
Trešdaļa jeb 36% Latvijas iedzīvotāju Latvijā jūtas droši, jo Latviju sargā dalība NATO aliansē, liecina SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja, kas tapusi pēc Valsts kancelejas pasūtījuma.
Samazinājies Latvijas iedzīvotāju atbalsts Ukrainas uzvarai pār Krievijas agresiju, liecina SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja, kas tapusi pēc Valsts kancelejas pasūtījuma.
Latvijā tā sauktā Z paaudze (18-27 gadi) savos ieguldījumos vairāk sliecas izvēlēties riskantākus finanšu instrumentus - akcijas vai kriptovalūtu, aģentūru LETA informēja "SEB bankas" pārstāvji, atsaucoties uz veiktās aptaujas datiem.
Latvijas iedzīvotāji informācijas iegūšanai visbiežāk izmanto sociālos medijus, liecina SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja, kas tapusi pēc Valsts kancelejas pasūtījuma.
Lai arī lielākajai daļai (71%) Latvijas iedzīvotāju aprites ekonomikas jēdziens vēl ir svešs un viņi neizprot tās nozīmi savā ikdienā, tomēr faktiski tiek īstenoti vairāki aprites ekonomikas atbalstīti paradumi, liecina Swedbank Finanšu institūta veiktā aptauja. Visbiežāk cilvēki norāda, ka šķiro atkritumus (85%), dodas uz veikalu ar savu maisiņu (73%), kā arī cenšas iegādāties kvalitatīvu apģērbu, kas kalpo ilgāk (38%). Taču vismazāko uzmanību iedzīvotāji pievērš preču iepakojumam.
Mazāk nekā puse jeb 47% Latvijas iedzīvotāju savu nākotni saista ar Latviju, liecina pēc Valsts kancelejas pasūtījuma SIA "Rait Custom Research Baltic" veiktā sabiedriskās domas aptauja.
Gandrīz trešdaļa jeb 31 % Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka nejūtas droši, piedaloties ceļu satiksmē. Savukārt katrs desmitais vismaz reizi mēnesī nonāk bīstamā situācijā uz ceļa, secināts apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmuma Balcia veiktajā aptaujā.