Latvijā pārtikas preču iegādei viena mājsaimniecība tērē vidēji 355 eiro mēnesī, secināts mazumtirgotāja SIA "Mego" veiktajā aptaujā par iedzīvotāju pārtikas iegādes ieradumiem Latvijā.
Katrā mājsaimniecībā pastāv tēriņi, kas tiek uzskatīti par nepieciešamiem, un tādi, kurus būtu iespējams atlikt vai samazināt, ja rastos finansiāli ierobežojumi. Finanšu pakalpojumu sniedzēja “IPF Digital Latvia” veiktā iedzīvotāju aptauja liecina, ka, saskaroties ar nepieciešamību optimizēt budžetu, iedzīvotāji visbiežāk būtu gatavi atmest kaitīgos ieradumus, retāk izvēlētos ēst ārpus mājām vai rūpīgāk pārskatītu ikdienai nepieciešamo preču sarakstu.
Lielbritānijā veikta aptauja, kurā piedalījās tikai sievietes. Aptaujā tika noskaidrots, ka pēc zeķu krāsas var noteikt to, cik kaislīgs gultā ir vīrietis, raksta "Daily Star".
Vai Latvijas pārtikas uzņēmumos tiek veikta pietiekama ražošanas procesa kontrole, nodrošinot saražotās pārtikas drošumu un nekaitīgumu? Šo jautājumu TV3 raidījums “900 sekundes” uzdeva sabiedriskās domas aptaujā.
Lietuvas un Igaunijas politiķi skeptiski vērtē premjerministres Evikas Siliņas priekšlikumu kaimiņvalstīm ieguldīt līdzekļus lidsabiedrībā “airBaltic”. Kā šādu ieceri vērtē Latvijas iedzīvotāji, aptaujā skaidroja raidījums “900 sekundes”.
Latvijas Neatkarības atjaunošanas dienu 4.maijā par īpaši atzīmējamu uzskata 81,2% Latvijas iedzīvotāju, liecina Valsts kancelejas (VK) Stratēģiskās koordinācijas un komunikācijas departamenta pasūtītās, 2025.gada martā veiktās aptaujas rezultāti par Latvijas iedzīvotāju attieksmi pret sabiedrībā aktuāliem jautājumiem.
Pēdējā gada laikā Ukrainas vai kara bēgļu atbalstam ziedojuši 34% Latvijas iedzīvotāju, kas ir mazāk nekā iepriekšējos kara gados, bet pieaudzis to iedzīvotāju īpatsvars, kuri pēdējā gada laikā nekādā veidā nav atbalstījuši Ukrainu, liecina pēc aģentūras LETA pasūtījuma tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS veiktās aptaujas dati.
Kādu Latvijas zinātnieku vai zinātnes sasniegumu spēj nosaukt tikai katrs piektais Latvijas iedzīvotājs, secināts Latvijas Kultūras akadēmijas Kultūras un mākslu institūta pētījumā "Zinātnes patēriņš un līdzdalība Latvijā".
Pusei jeb 54% Latvijas iedzīvotāju olas galdā ir vairākas reizes nedēļā, liecina pēc "Mēness aptiekas" pasūtījuma pētījumu aģentūras "Norstat" veiktā aptauja.
Krāpnieki izdomā arvien jaunākus veidus, kā izvilināt naudu no iedzīvotājiem. TV3 raidījuma "900 sekundes" aptaujā noskaidrots, cik daudzi ir saskārušies ar krāpnieku lamatām
Latvijā lielākā daļa jeb 67% autovadītāju ziemas riepas pret vasaras riepām nomaina aprīlī, informēja SIA "Miltton Latvia" pārstāvji, atsaucoties uz "Carlsberg 0.0 atbildīgas braukšanas indeksa" aptauju.
Latvijā 58% iedzīvotāju pārtikas produktu izvēlē lielāko uzmanību pievērš cenai, pavēstīja mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA "Lidl Latvija" pārstāvji, atsaucoties uz veiktās aptaujas datiem.
Latvijas iedzīvotāji internetu pārsvarā izmanto izklaidei, ziņu iegūšanai un sociālajai saziņai, liecina Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pasūtītais pētījums "Latvijas iedzīvotāju prasmes un ieradumi lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai".
TV3 raidījums “900 sekundes” skaidroja iedzīvotāju viedokli par iespējamiem risinājumiem demogrāfiskās situācijas uzlabošanai, kas Latvijā patlaban nav laba.
65,1% Latvijas iedzīvotāju ikdienā izjūt stresu Ukrainā notiekošā kara dēļ, liecina Valsts kancelejas pasūtītā aptauja par Latvijas sabiedrības noturību Krievijas kara Ukrainā kontekstā.
Katrs trešais (33%) Latvijas iedzīvotājs būtu gatavs mainīt dzīvesvietu, ja mainītos viņa finanšu situācija, savukārt katrs ceturtais (24%), lai mainītu vidi, piemēram, no pilsētas uz laukiem, liecina Luminor bankas martā veiktā iedzīvotāju aptauja.
Pēdējā laikā pārliecinoši emocionāli un fiziski labi savā darba vietā jūtas tikai 21 % aptaujāto Latvijas strādājošo, kamēr aptuveni trešā daļa jeb 27 % strādājošo tā nejūtas, liecina vadošā darba vides risinājumu sniedzēja AS “Hestio” un “Norstat Latvija” īstenotā aptauja.