Vai esat kādreiz aizdomājies, kāpēc pie sieviešu apakšveļas gandrīz vienmēr tiek piešūta bantīte? Vai tas ir tikai dekoratīvs elements, kas izceļ sievišķību, vai arī tam ir kāda praktiska funkcija? Izrādās, ka pareizas ir abas atbildes, raksta “limon.postimees.ee”.
Trešdien, 19. jūnijā, ap pulksten 15.45 Rīgas centrā tika aplaupīts apakšveļas veikals. Pašreizējā policijas rīcībā esošā informācija liecina, ka veikalā ienācis kāds vīrietis, neilgu laiku pa to pastaigājis un pavisam negaidīti uzbrucis pārdevējai, kura tobrīd veikalā atradās viena pati.
Ikviena sieviete zina, ka stilīgas un ideāli piemērotas apakšveļas izvēle nav viegls uzdevums. „Esam izdalījuši četrus daiļā dzimuma tipus. Vienas ir kvēlas kā uguns, citas — maigas kā gaiss, pamatīgas kā zeme vai netveramas kā ūdens," stāsta uzņēmuma „Lauma Lingerie" valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.
Gan mode, gan reklāmas industrija laika gaitā ir attīstījusies milzu soļiem. Tieši tāpēc ir tik interesanti atskatīties atpakaļ un nedaudz uzjautrināties par amizantām vīriešu apakšveļas reklāmām 1970. gadā.
Ar asām zobgalībām savus kritiķus sociālajā tīklā «Twitter» aizvadītajā sestdienā «atšuva» iemīļotais pašmāju mūziķis Intars Busulis. Kad plašāk nezināmi «čivinātāji» Busulim kārtējo reizi pārmeta brāļošanos ar Krievijas māksliniekiem un dziedāšanu krievu mēlē, viņš tiem veltīja zobgalīgas replikas, katram iesakot pa nerātnai apakšveļai.
Modes dizainers Gints Bude, kurš modes biznesā darbojas jau 25 gadus, pēc divarpus gadu ilga testēšanas darba ir atvēris Latvijā pirmo vīriešu veļas veikalu. Kā viens no galvenajiem testētājiem bijis un par biksīšu zīmola «seju» kļuvis aktieris Andris Bulis.
Apģērbu zīmols "American Apparel", patīkami pārsteidzot pasauli, pēdējā apakšveļas reklāmas kampaņā jaunu modeļu vietā ir izvēlējies sadarboties ar 62 gadus veco Džekiju O'Šonesiju, vēsta interneta portāls independent.co.uk.
Apakšveļa, rotaslietas un skaistumkopšanas līdzekļi ir trīs populārākās lietas, kuras cilvēki izvēlas, lai dažādos svētkos un īpašos notikumos iepriecinātu savus mīļotos cilvēkus, liecina tirdzniecības centra Domina veikalu darbinieku aptauja.
Ik gadu "Victoria"s Secret" modeles apliek eņģeļa spārnus un, graciozi slīdēdamas pa mēli, kairina acis un vīriešu fantāzijas ar nevainojami perfektiem un seksīgiem augumiem, kurus sedz pikanta apakšveļa.
Vestmitlendas grāfistes policijas darbiniekiem lūgts izvēlēties pieklājīgāku un mazāk uzkrītošu apakšveļu. Šāds rīkojums parādījies pirms dažām dienām.