Modes dizainers Gints Bude, kurš modes biznesā darbojas jau 25 gadus, pēc divarpus gadu ilga testēšanas darba ir atvēris Latvijā pirmo vīriešu veļas veikalu. Kā viens no galvenajiem testētājiem bijis un par biksīšu zīmola «seju» kļuvis aktieris Andris Bulis.
Divarpus gadus daudzi vīrieši testēja visdažādākos veļas paraugus, lai tā rezultātā Gints Bude sava veikala plauktos liktu pašu labāko piedāvājumu – kvalitatīvu vīriešu veļu. Jaunā produkta reklāmas tēls aktieris Andris Bulis stāsta, ka, iespējams, būs sagrāvis priekšstatu par sevi vecākā gada gājuma kundzēm. «Lēmums jau netika pieņemts sekundi sekundē, un šīs «sejas» jautājums man tika uzdots pirms pusotra vai diviem gadiem. Kad Gints aizsāka šo apakšveļas zīmola ideju, viņš aprunājās ar mani, un es kā eksperimentāls objekts nēsāju šo veļu. Es zinu, kāds bija produkta sākums un kādas tagad ir beigas. Un ne tikai vizuāli. Es praktiski nesāju Budes modelētās apakšbikses. Man likās interesanti, ka tas ir latvietis – Gints, kurš ir veidojis dažādas sieviešu apģērbu līnijas, bet tagad ķēries klāt latviešu mentalitātei tik neērtai lietai kā vīriešu apakšveļai, turklāt tā tiek ražota Latvijā – mani tas uzrunāja. Ja man ir pāri 30 un vēl interesē savs rumpis, tad kāpēc nepiekrist,» smejas Bulis.
Tiesa, tagad viņš mazliet mulst no tā, ka tik lielā formātā skatās uz sevi no malas. «Mans pašmērķis nebija, lai mani salīdzina tagad ar futbolistu Deividu Bekhemu, kas reklamē «Armani» zīmola veļu, bet te ir tie aizspriedumi: viņš var, un tas ir OK, bet, ja Bulis to dara, tas ir nosodāms. Kāpēc sieviešu apakšveļa tiek kanonizēta, to rāda filmās, un tiek uzsvērts, ka tas ir seksīgi, savukārt vīrietim jābūt mazam un pelēkam – ātri tumsā jānoģērbjas?! Iespējams, ir brīdis, kad vīrietis tagad varēs lepnāk novilkt savu uzvalku,» spriež aktieris.
Pats modes dizainers Bude ironizē, ka veikala atklāšanā juties kā pirms 25 gadiem, kad dibināja pirmo modes skolu Latvijā, «tikai šodien es neskuvos, lai redzētu, ka man jau ir iesirma bārda». «Man tā veļas ideja bija aizķērusies jau divdesmit gadus, un tikai nesen sāku domāt, kā īsti vēl varētu papildināt savas jau izsmeltās ambīcijas. Ietērpt latviešu sievietes skaistās kleitās? Bet, nē, jo ir ļoti daudz izskatīgu vīriešu, taču diez vai tajā brīdī, kad viņi ir apakšbiksēs... Šis projekts vēl nav noslēdzies, jo kaut kur dziļi domās ir atvērt veikalu arī piektajā avēnijā Ņujorkā, bet pie tā daudz jāstrādā,» teic Bude. Kāpēc zīmola seja ir tieši Bulis? «Andris kļuva par manu mūzu 2005. gadā, oficiālā pasākumā, un kopā ar citiem dizaineriem nosmējāmies, ka viņš ir nevis mūza, bet mūzis. Pateicoties viņam, šāds projekts tapa, jo viņš ir ne tikai reklāmas seja, bet arī lielākais testētājs un piezīmju rakstītājs – kas ir ērti un kas ne tik ērti, kas komfortabli un kas ne, utt. Ir runāts ar sportistiem, cilvēkiem, kuri ilgu laiku pavada mašīnā, pie datora. Galvenais noslēpums, lai vīrieti netraucē šī ikdienā lietojamā veļa.»