Piektdiena, 29.marts

redeem Agija, Aldonis

arrow_right_alt Ārējie Nr.1

Pircēja piedzīvo ļoti nepatīkamu starpgadījumu kādā veikalā Tukumā

© F64

Dažādi pētījumi liecina, ka Latvijā klientu apkalpošanas kultūra uzlabojas, taču ne visur...Indra L. facebook dalījusies facebook ar savu bēdu stāstu, kas spilgti apliecina, ka dažiem veikalniekiem vēl ir kur augt un augt...

"Mājai un dārzam Tukumā - klientu apkalpošanas kultūra "rullē"!

Situācija. 14.08.2018 ap 19:30 iepirkāmies minētajā veikalā. Maksājām ar karti, pos terminālis parāda parasto "pin ok" un "darījums apstiprināts". Un viss. Čeka nav, nekā nav.

Pārdevēja saka, ka viņai ATKAL viss ir uzkāries, lai maksājam vēlreiz. Pārbaudām - nauda no konta, protams, IR noņemta. Tad nu seko farss.

Preci mums nedod, nauda paņemta, pārdevēja saka, ka tā IK PA BRĪDIM gadoties, bet viņa tur neko nevar darīt. Atnāk vadītāja. Arī viņai situācija NAV pārsteigums, tā laiku pa laikam notiekot. Zvanām uz banku, viņi saka, ka naudas atgriešanas process, ja raksta reklamāciju, aizņems 50-100 (!) dienas (fonā vadītāja oponē, ka viņai jau arī "esot, kam piezvanīt", viņa esot jautājusi, atbildēts, ka viss notikšot 15 dienās, ka mūsu banka mums stāsta muļķības).

Tâlāk banka iesaka, lai veikals sazinās ar termināla apkalpotāju, šajā gadījumā Verifone. Vadītāja saka, ka nekur nezvanīs, lai ZVANĀM PAŠI. Pa vidu piedāvājām, lai veikals uzraksta aktu, ka bijām, bet preci nesaņēmām. Viņi neko nerakstīšot, lai mēs paši risinām savas problēmas ar savu banku...

Atbraukusī policija arī neko neraksta (gribējām, lai kaut kur ir piefiksēts, ka bijām, maksājām, bet aizgājām bez preces), un arī atsakās no veikalu darbinieku laipnā piedāvājuma "pienākt pie veikala datoriem un paskatīties, ka tur nekā nav" (šis tika piedāvāts arī mums, mēs arī atteicāmies).


Tad nu zvanām PAŠI uz Verifone. Ļoti laipns operators noklausās situāciju un palūdz savienot ar pārdevēju. Pārdevēja noklausās operatora instrukciju, paziņo, ka NEKO NESAPROT un nodod telefonu vadītājai. Vadītāja arī noklausās, nesaprot UN ATVIENO SARUNU.

Jautāta, kāpēc, rausta plecus, viņa sarunu esot beigusi. Turpina notikt nekas. Veikala darba laiks beidzies, kavējam savu grafiku jau stundu, veikalā 3 policisti, kas domā, kā rīkoties, vadītāja, kādi 4 pārdevēji, apsargs... Verifone profesionālis atzvana, runājam vēlreiz, arī vadītāja. Šoreiz paskaidrojumi ir rezultatīvi - vadītāja saspiež pareizās pogu kombinācijas, izdrukā pos termināla atskaiti... Naudai vajadzētu atgriezties rīt, Verofons vismaz domā, ka tas tā notiks.


Par ko stāsts? Par veikala darbinieku attieksmi. Par galēju neprofesionalitāti neskaitāmos punktos. Par neieinteresētību un neiedziļināšanos. Par problēmu nerisināšanu visos līmeņos. Skumji," secina Indra.