Komentāri / Latvija mums – vairākumam pilsoņu – ir vienaldzīga
 

293 komentāri

TTāda tukša vārdu spēle
Vienkārši ļoti liela sabiedrības daļa ir stulbeņj ar garām ausīm ,uz kurām var uzkarīnāt visādus makaronus.
Un jo makarons jaunāks ,jo labāk karājas
27.jūnijs, 8:12 Atbildēt
VVecais
Ak, bērni, bērni! Neviens jau nevēl savai Latvijai neko sliktu. Mēs tikai nezinam to pareizo ceļu. Un vai kāds kādā valstī jebkad to ir zinājis? Un vai ir bijusi pasaulē tāda tauta, kas ir pratusi savas valdības rīcību pareizi novērtēt? Vācieši uzgavilēja savam fīreram, kad viņš sāka Reiha paplašināšanu, kad pievienoja Poliju, sakāva angļus un frančus, kad aizgāja līdz Maskavai. Krievi jūsmo par atgūto Krimu. Briti nobalsoja par breksitu... Parastais iedzīvotājs no katra valdības soļa vēlas gūt tūlītēju labumu un ir sašutis par katru viņam radītu neērtību vai materiālu zaudējumiņu, kaut gan pēc pieciem gadiem šī pārmaiņa varētu nest visai valstij varenu ieguvumu. Tie politiķi, kas tā ir sākuši rīkoties, nākamajās vēlēšanās tiek izsvītroti. Paliek izdabātāji un solītāji. (Nost ar Kučinski un Danu! Lai dzīvo Artuss Kaimiņš!) Un uz katrām jaunām vēlēšanām uzrodas jauni Zīgeristi un Kaimiņi, apgāžot plaši izplatīto mītu, ka jaunām sejām politikā nav iespējams ienākt, jo ceļu aizbarikādējuši vecie komunisti un stagnāti.
Taisnīgs ir pārmetums arī "ceturtajai varai". Ja tev ir tāda vara, tad tev jābūt arī atbilstošai atbildībai un mēdiju priestera augstās sūtības apziņai! Tādas nav. Daudzi mūsu žurnālisti ir kā šinderhuligāni, kuri kārām acīm meklē objektus, ko varētu apliet ar sūdiem. Kaut vajadzētu tautu izglītot un tajā uzturēt cerību.
Visbeidzot - Latvijā paliek arvien mazāk patriotu. Var jau aizbraukt, var jau pelnīt naudu Anglijā, bet vismaz sirds būtu jāatstāj Latvijā.
27.jūnijs, 13:14 Atbildēt
SStepans Bandera
Ir tādi, kas vēl sliktu un pat apkalpo ienaidniekus, kā viktors avotiņš. Vai ir bijusi tauta, kas domā ar galvu? Ir bijusi. Kad jaunais Napoleons, toreiz vēl ģenerālis un republikānis, piedāvāja paplašināt Sanmarīno uz kaimiņvalstu rēķina, Sanmarīno reģenti (vai kā viņus tur sauc) atbildēja: ''Sanmarīno republikai svešas zemes nav vajadzīgas, mums pietiek savu.''

Parastais iedzīvotājs vēlas, lai viņu netiranozaurētu ar šoka terapiju un lai vismaz nekļūtu sliktāk, lai būtu skaidrs, uz ko var paļauties.

Visbeidzot - palikšana Latvijā nav vienīgais patriotisma rādītājs. Visi Latvijai nelojālie PSRS kolonisti paliek Latvijā un ar labu prom nevāksies? Vai tāpēc viņi būtu patrioti? Jautājums tīri retorisks, atbildi neprasa.
27.jūnijs, 18:44 Atbildēt
ggatis
Lai traucētu tautai komunicēt tiek izmantoti ''inspektori un citi izcilības ''darboņi.PSRS laikā bija ''slāpētāji'',kas trucēja klausīties mūsdienās-insektori,kas cenšās ''smirdināt'' komentārus.Paldies Avotiņa k--gam!
27.jūnijs, 22:04 Atbildēt
ssmirdošajam gatim
Smirdošais Kremļa nacistu kuņa, ja tev nepatīk komentāri, tad nelasi. Ja daunisma dēļ neesi spējīgs atbildēt - neatbildi. ATGĀDINU TEV, KREMĻA NACISTU DEBIL, KA SATVERSME MAN ATĻAUJ RUNĀT UN ES RUNĀŠU, LAI CIK HIISTĒRISKI UN DEBILI SMIRDĒTU JŪSU PROKEMLISKĀ SŪDABRĀLĪBA. UN, DAUNI, TU NIHUJA NEESI NEKĀDS TAUTAS PĀRSTĀVIS. RUNĀ TIKAI SAVĀ VĀRDĀ. VĒL VIENS LASĪT NEPROTOŠŠ DAUNIS?
28.jūnijs, 15:08 Atbildēt
YYes
Visi redz, kas apkārt notiek, bet, vienalga, aiziet un nobalso par Dombrovski, par Vienotību un tās kloniem, Un raud atkal.
28.jūnijs, 10:32 Atbildēt
KKremļa nacistam
Dauni, es esmu brīvs cilvēks un balsoju, par ko gribu. Bet raud tikai Kremļa nacistu apmaksātās ideoloģiskās prostitūtas, tādas kā tu.
28.jūnijs, 15:09 Atbildēt
ccoco
Es domāju ,ka apgalvojums nav pareizs, latvieši lielā skaitā mīl savu tēvu zemi, bet ar vienaldzību un naidu uztver partijas un valdību, kas izturas pret tautu, kā ļauna pamāte!
27.jūnijs, 8:22 Atbildēt
vvienkāršāk
es mīlu šo valsti, bet neieredzu tās valdību.
27.jūnijs, 9:17 Atbildēt
oolegs golovciks
Es teiktu savaadaak - ES MIILU SAVU TEEVUZEMI,LAI KAADS TIK KAROGS NEPLIIVOTU SVEETAA GARA TORNII....BET IENIISTU UN VEELU DRIIZU GALU 4.maija ciniskajam un prettautiskajam veidojumam,kursh piesedzies ar BRIIVVALSTS karogu,gjerboni un himnu !
28.jūnijs, 0:56 Atbildēt
VValdis Freimantāls
Paldies , Oļeg! Izcili precīzi pateici! Pievienojos par 100%! tautastribunals.eu/?p=51188 ..... izlasi par izdzimteņiem!
30.jūnijs, 22:17 Atbildēt
KKREMĻNACISTU DEBILAM
Skaties, debilkvekšķēšanas un naida runas šovmenīti, ka nenovēli pats sev apsargātu būri un histēriskas raudas, klausoties notiesājošu spriedumu. DEBILAIS KREMĻNACISTU KROPLI, AICINĀJUMI LIKVIDĒT VALSTI IR NOZIEGUMS. SAPRATI, KREMĻDEBILKAIS NACISTUN DAUŅTROLLI PĪZDRĪKLI VALSTS NODEVĒJ?
28.jūnijs, 15:40 Atbildēt
LLibertārietis
NOZIREGUMS IR ATBALSTĪT SŪDĪGU VALSTISKUMU

TEVI PARĀRT JO VALSTI NEIZDOSIES SODĪT -- valsts fiziski neeksistē --eksistē pustrakli debīļi kas kautko smird par kautkādu valsti --- un dara sūdīgas lietas kuras paši sauc par ''""valstisku funkciju""

REVI PAKĀRT PAR 100- GADĪGO SŪDĪGO LATVIJISKUMU --- PAR ŽĀĪDISKO PARIJU PARLAMETĀROISMU -- PAR .... PAR ... PAR ... PAR.....
3.jūlijs, 19:09 Atbildēt
ppavisam vienkārši
kur piedzimt mēs neizvēlamies .
bet valdība ir tieši mūsu izvēles rezultāts .

tātad secinu -
1. paldies vecākiem , ka devāt man dzīvību Latvijā
2. bet pats es esmu tik stulbs , ka ievēlēt deputātus es neprotu
27.jūnijs, 11:24 Atbildēt
KKATOLIS
MUĻKIS ---sūdīgas kartoloiskas audzinasanas sapists muļkis
3.jūlijs, 19:11 Atbildēt
SSecinājums
Ieskatos vēlēšanu sarakstos...... nav ko izvēlēties! Kāda alternatīva???? neiet vēlēt??? Šis nu ir viens no Avotiņa tukšmuldēšanas rakstiem. Ko tad pats to visu pieļāva un kur tad bija, kad pieņēma esošo stulbo vēlēšanu likumu???? Dricelēt papīru nav gluži tas pats, kas aktīvi rīkoties...
27.jūnijs, 15:28 Atbildēt
IInta
Tikai nevajag fleiteet! Veel kopsh izseniem laikiem zinaams: "Ja veeleeshanas speetu ko mainiit, taas jau sen kaa buutu aizliegtas vispaar." UN kopsh nedaudz jaunaakiem - viena aupee 2x neiekaapt, kaa arii tas, ka pie varas parasti lien vien tie, kas pat ar savu family un taas maku netiek galaa.
27.jūnijs, 12:13 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Tikai netēlo nesekmīgu pirmklasnieci! Totalitāri režīmi paniski baidās no vēlēšanām un tās vai nu aizliedz vispār vai rīko vēlēšanu fiikciju ar 1 kandidātu tieši tāpēc, ka brīvu pilsoņu aktivitāte var mainīt visu. Pat superlielvalsts PSRS sabruka un visvarenā PSKP beidza pastāvet, kad režīms vairs nevarēja traucēt brīvas vēlēšanas.
27.jūnijs, 16:59 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 19:45 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Kremļdebilais nacistu debils ir deģenerāttrolis, kura uzdevums ir vismaz debili smirdēt, ja daunisma dēļ nav spējīgs komentēt, un debili, kā pēdējaim bēbītim daunītim, saukāt citus savā vārdā. Kremļa prostitūtas valsts nodevēja avotiņa drauģeļi drīkst debilkvekšķēt dauniski saukāties, vai ne. Kremļa prostitūrta avotiņ? ES ESMU BRĪVS CILVĒKS UN RUNĀŠU, LAI CIK HISTĒRISKI UN DAUNISKI SMIRDĒTU KREMĻNACISTISKO DEBILU SŪDABRLĪBA. KREMĻFEBOLO PĪZDRĪKĻU MĒĢINĀJUMI AR DEBILKVEKŠĶĒŠANU APKLUSINĀT VIŅIEM NEPATĪKAMUS VIEDOKĻUS IR NOLEMTI NEVEIKSMEI - JA TU NEBŪTU DAUNIS, JAU SEN BŪTU DEBILO PĪZDU AIZVĒRIS.
28.jūnijs, 15:40 Atbildēt
KKopš kuriem laikiem Inta
Kopš BREXITa vai kopš Trampa ievēlesanas ?
Jums ,ēzeliem ,ir parāk viegli tos makaronus uzkarinàt ,kurā brīdī kadus vajag ,tādus karina.
27.jūnijs, 13:49 Atbildēt
IInta
Pameklee pat taalaak - gan jau, ka te arii tas ir; kopsh veeleesahnu pirmsaakumiem jau taa atzinja irt ienaakusies - ar Ateenu republiku laikam saakot vai...
Man piedodami nezinaat - chekistu apseesto augstskolu LU neesmu absolveejusi - man augstaajaa elektrotehniskaa izgliitiiba.
en.wikiquote.org/wiki/Politics
27.jūnijs, 16:00 Atbildēt
iintočkai čekistei
Un tagad pastāsti, Kremļa ideoloģiskā prostitūta, kāpēc tu domā, ka PSRS laikos vienu augstskolu apsēda sen mirušie Ļeņina ārkārtas komitejas darbinieki, bet otra bija pilnīgi brīva no viņiem?

Un kā būtu ar mēģinājumu atbildēt uz jautājumu vai vismaz godīgi atzīt, ka atbildes nav, ja neesi spējīga atbildēt?
27.jūnijs, 18:46 Atbildēt
JJūlis
Latvija nav vienaldzīga vienkāršiem cilvēkiem, bet gan politiskai elitei, kas ir saindējusies ar pseidoliberālisma idejām. Šīs idejas ir saistītas ar kosmopolitismu, kalpo starptautiskiem monopoliem un ir pavisam tālas no nacionālas valsts.
27.jūnijs, 8:31 Atbildēt
mman nav vienaldzīga
laikam esmu vienkāršs cilvēks ?
cik apkaunojošs formulējums
27.jūnijs, 11:25 Atbildēt
jjuļkam kremļnacistam
Un tagad pastāsti, debil, kāpēc nacionāla valsts - bet absolūtais vairums valstu ir nacionālas - nevarētu būt liberāla? Koē, lapots tu galvā drātētais?
27.jūnijs, 19:02 Atbildēt
KKas ir
palīgskolas absolvent?! Savu drauģeli de Soto atvaļinājumā palaidi? Tagad tu te smirdēsi ar savām plānprātiņa pērlēm?
27.jūnijs, 19:28 Atbildēt
AAziver pīzdu kremļdauni
ja neesi spējīgs komentēt, dauni - aizver kremļdebilo nacista jebalu un nahuj no tēmas! Skaidrs, kremļnacistu izpīzdeni debil pīzdrīkli kuņas dēls cietuma pidor? AVOTIŅELIS KLUSĒ IT KĀ VIŅAM MUTE BŪTU PIEPĻŪTĪTA, KAD HULIGĀNO VIŅA DRAUĢEĻI KREMĻNACISTU DAUŅI, VAI NE?
27.jūnijs, 21:10 Atbildēt
NNeizdevusies valsts
Kāmer latvijas nodeveji ,ienaidnieki , kaitnieki nesedes uz mietiem nekas nemainīsies !
27.jūnijs, 9:27 Atbildēt
bbet ko mēs varam darīt
pats taču tu uz tā mieta virsū nelīdīsi , bet ķēpat rokas ar tevi arī negribas
27.jūnijs, 11:26 Atbildēt
ddoma
Nav ko komentēt.Nav nekādas analīzes kāpēc situācija ir tāda.Mums ir ļoti dažādi pilsoņi 135000 kuriem zagšana,korupcija un melošana ir dabiska dzīves sistēma.vēl kādi 100000 pašu kangari un viņu pēcnācēji ,tad ZZS komunistu produkti un kur tad Rīga kur latvieši vergo pie krieviem un bučo viņu rociņu.Viņi visi vēlē un jo lielāki mūsu valsts ienaidnieki jo čaklāk.Kamēr žurnālisti nespēs aprakstīt procesus un tos saprast ,bet manipulēs ar moment uzņēmumu aprakstiem ko viņi redz vai neredz tikmēr nekas nemainīsies.Mēs nesam momentuzņēmums mēs nākam lielā vairuma ar trīs paaudžu un savu dzīves pieredzi ar savu reālo vēsturi un savu vērtību sistēmu.
27.jūnijs, 9:36 Atbildēt
cceriba
Esmu krieviete, 72 g.v. Neviens mūžā man rokas nav bučojis. Dzīvoju Rīgā.
27.jūnijs, 11:37 Atbildēt
VVēlētājs
Kvalitatīva,atbildīga un pārdomāta to cilvēku izvēle,kuriem deleģējam varu,no mums nemaz nav atkarīga,jo mums ir ļauts vienīgi nobalsot par partiju izvirzītajiem-galvenokārt vieniem un tiem pašiem-visvislabākajiem un pieredzējušākajiem,kuri,kā viszinoši,regulāri tiek rotēti no nozares uz nozari.Tādēļ vēlēšanās mēs varam nobalsot tikai "par mazāko ļaunumu"! Tas tad arī ir pamatiemesls šādai vienaldzībai.
27.jūnijs, 9:39 Atbildēt
ppatriots
Tā latviešu kā ilgā vācu un krievu verdzībā bijušo un pēcnācēju politiķu pilnīgas pašcieņas trūkums ir mūsu lielākā nelaime, tā nepārtrauktā cenšanās ielīst dirsā jebkuram ārzemniekam un uzklausīt nejēdzīgus padomus, mani vienkārši tracina!
27.jūnijs, 9:39 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Vikingu reidus pirms 1000 gadiem negribat vainot faktā, ka nekādi nevarat kļūt par pilsoni?
27.jūnijs, 15:22 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 19:47 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Naids pret inteliģenci - galvā drātētu kremļnacistu pīzdrīkl]ļu pēdējais arguments, vai ne, debilkvekšķīt daunīt nacistu deģenerātiņ?
27.jūnijs, 21:12 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 23:29 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Kremļdebilais nacistu debils ir deģenerāttrolis, kura uzdevums ir vismaz debili smirdēt, ja daunisma dēļ nav spējīgs komentēt, un debili, kā pēdējaim bēbītim daunītim, saukāt citus savā vārdā. Kremļa prostitūtas valsts nodevēja avotiņa drauģeļi drīkst debilkvekšķēt dauniski saukāties, vai ne. Kremļa prostitūrta avotiņ? ES ESMU BRĪVS CILVĒKS UN RUNĀŠU, LAI CIK HISTĒRISKI UN DAUNISKI SMIRDĒTU KREMĻNACISTISKO DEBILU SŪDABRLĪBA. KREMĻFEBOLO PĪZDRĪKĻU MĒĢINĀJUMI AR DEBILKVEKŠĶĒŠANU APKLUSINĀT VIŅIEM NEPATĪKAMUS VIEDOKĻUS IR NOLEMTI NEVEIKSMEI - JA TU NEBŪTU DAUNIS, JAU SEN BŪTU DEBILO PĪZDU AIZVĒRIS.
28.jūnijs, 15:43 Atbildēt
vvispār
Nav saprotams, ko tieši Avotiņš saprot ar "patiesajiem patriotiem". Piemēram, te komentāros, viens kremļa fīls sevi pastāvīgi saukā par patriotu. Pēc viņa intervijas ar kremļa propagandistu, pilnīgi nav skaidrs.
27.jūnijs, 9:50 Atbildēt
JJautājums
Piekrītu! Kāds ir kritērijs, pēc kur noteikt "patieso patriotismu" ???
27.jūnijs, 15:30 Atbildēt
PPRINCIPIĀLAIS
PATRIOTISMS ??? viegli uzliesnojoši atktitumi --- moilzīgs aptrakums un vājprātība .... meli --- neliešu patvērums ......

KROPLĪBAS NEVIS VERTĪBA IR PATRIOTISMI ::

государственный (этатический) патриотизм — любовь к государству.
имперский патриотизм — лояльность (любовь) к империи и её правительству.
квасной патриотизм (ура-патриотизм) — гипертрофированное чувство любви к государству и своему народу.
полисный патриотизм — любовь к полису, то есть образу жизни, традициям, особенностям, культам. Существовал в античных городах-государствах (полисах) и был основан на местных религиозных культах.
ультрапатриотизм — любовь к отечеству в крайних, безрассудных формах[18].
этнический патриотизм — любовь к своему этносу.
городской патриотизм — любовь к своему городу[19].
3.jūlijs, 19:16 Atbildēt
KKATOLIS
Патриотизм отвергается универсалистской этикой, полагающей, что человек в одинаковой мере связан нравственными узами со всем человечеством без изъятия. Эта критика началась ещё философами Древней Греции (киники, стоики — в частности, киник Диоген первым описал себя как космополитa, то есть «гражданина мира»[20])
3.jūlijs, 19:17 Atbildēt
KKATOLIS
ESMU VALSTĪBAS MANTINIEKS NEVIS
bezdoievīgu žīdiņu politorgaņizacijas jeb MODERNĀ ERGASTULA PATRIOTS -- ts pilsonis kas pieder kautkladai tārpainai bezdievīgu zīdiņu pasludinātai ''nacionalai republikai "" ---kā līdzeklis smirdigam biznesptojektam kāda etnosa apzdīvotas teritorijas biomasas apsaoimniekošqanai un nizsaoimniekošanai
3.jūlijs, 19:23 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Ceru, ka autors pats jums izskaidros savu nostāju, bget līdz tam piedāvāju versiju - ''patriotisms'' šim Kremla propagandonu intervētājam ir tukšs sauklis. Mūsdienās Kremļa nacisti nevar atklāti uzstāties pret Latviju, tāpēc ir spiesti maskēties par ''patriotiem'', kaut gan maska regulāri krīt nost, te intervija ar atklāta Kremla nacisma sludinātāju, te atkal latvieti tēlojošam trollim pasprūk naida runa pret latviešiem.
27.jūnijs, 17:02 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 19:47 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Naids pret inteliģenci - galvā drātētu kremļnacistu pīzdrīkl]ļu pēdējais arguments, vai ne, debilkvekšķīt daunīt nacistu deģenerātiņ?
27.jūnijs, 21:12 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 23:30 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Kremļdebilais nacistu debils ir deģenerāttrolis, kura uzdevums ir vismaz debili smirdēt, ja daunisma dēļ nav spējīgs komentēt, un debili, kā pēdējaim bēbītim daunītim, saukāt citus savā vārdā. Kremļa prostitūtas valsts nodevēja avotiņa drauģeļi drīkst debilkvekšķēt dauniski saukāties, vai ne. Kremļa prostitūrta avotiņ? ES ESMU BRĪVS CILVĒKS UN RUNĀŠU, LAI CIK HISTĒRISKI UN DAUNISKI SMIRDĒTU KREMĻNACISTISKO DEBILU SŪDABRLĪBA. KREMĻFEBOLO PĪZDRĪKĻU MĒĢINĀJUMI AR DEBILKVEKŠĶĒŠANU APKLUSINĀT VIŅIEM NEPATĪKAMUS VIEDOKĻUS IR NOLEMTI NEVEIKSMEI - JA TU NEBŪTU DAUNIS, JAU SEN BŪTU DEBILO PĪZDU AIZVĒRIS.
28.jūnijs, 15:43 Atbildēt
SSkats no malas
Cien.Viktora kungs,jāmaina vēlēšanu sistēma! Tikai tad var cerēt uz citu rezultātu!Taisīt vienu un to pašu eksprementu un gaidīt citu rezultātu ir ... maigi sakot ... nesaprātīgi.
27.jūnijs, 9:54 Atbildēt
IInta
Zhetons!
:))
27.jūnijs, 12:18 Atbildēt
sskats no centra
Necienījamais lumpeni, jāmaina ir nevis sistēma, bet sūdi tavā galvā pret smadzenēm. Lumpeņu un bidloīdu baram pat amerikāņu sistēma nedarbotos - bet amerikāņiem mūsu sistēma darbotos vismaz apmierinoši, kaut gan sliktāk nekšā viņu pašreizējā. Tas pirmkārt. Otrkārt - kāda būtu tā ideālā sistēma, ko tu iesaki?
28.jūnijs, 15:46 Atbildēt
AAndrejs
Viktor, lai veiktu apzinātu izvēli, ir nepieciešamas zināšanas. Ne daļējas un vispusīgas, bet gan dziļas zināšanas. Aicinājums vēlēt "pēc sirdsapziņas" liecina : vēlēšanu rīkotāji atzīst faktu, ka tautai nav šādu zināšanu. Bez zināšanām nav iespējams izvēlēties labāko zinātnisko darbu vai vajadzīgās zāles. Tā būs iepakojuma, nevis satura izvēle. Demokrātiskie principi iespējami tikai mazos kolektīvos. Riņķis noslēdzies: tautai nav zināšanu; bez zināšanām vav izvēles: bez izvēles nav demokrātijas.
27.jūnijs, 10:14 Atbildēt
vviktors avotiņš
Liels paldies! Pilnīgi piekrītu!
27.jūnijs, 10:37 Atbildēt
bbet kāpēc tāda histērija
neko labāku mūsdienu civilizācija nav radījusi .
kamēr neizdomās sabiedrība , kā ir pareizāk , tikmēr dzīvosim tieši tādā "demokrātijā" kāda ir šodien . Un paldies Dievam , ka tāda ir . Jo esam arī redzējuši alternatīvos piedāvājumus , pat izbaudījuši uz savas ādas.

bet visu nolikt ir tieši tā lieta , kas nekādīgi nav malkas ciršana
27.jūnijs, 11:31 Atbildēt
IInta
Nu zinaashanau jau nav pirmaam kaartaam tieshi teim, kas raujas katru reizi pie taas kopus siles un peec tam rotee pa padomeem... ViEN ALKATIIBA UN NAUDAS ZIIIMES kaa vaduguns, kaa jau EU monetaarajaa savieniibaapar galveno veertiibu tas pienjemts.
27.jūnijs, 12:22 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Kremļa lakstīgala andrej, 1. Maza kopiena var būt totalitāra sekta, ekstrēmistu vai noziedznieku banda - bet valsts var būt demokrātiska. 2. tu neesi privatizējis ne visas cilvēces zināšanas, ne tiesības vērtēt un tiesāt citus. 3. Ja tu neesi spējīgs izvēlēties, tad vainīgs esi tu pats, nevis sistēma. Pie amerikāņiem mūsu sistēmu darbosies, kaut gan varbūt sliktāk nekā viņu pašreizējā - savukārt homo postsovieticusiem pat amerikāņu sistēma nedarbosies. 4. Ja tu esi muļķis, neuzskati par muļķiem visu sabiedrību. Uzstājies tikai savā vārdā un pārstāvi tikai pats sevi. Drīksti arī viktoru avotiņu pārstāvēt, ja saņemsi no viņa atļauju.
27.jūnijs, 15:21 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 19:48 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Kremļdebilais nacistu debils ir deģenerāttrolis, kura uzdevums ir vismaz debili smirdēt, ja daunisma dēļ nav spējīgs komentēt, un debili, kā pēdējaim bēbītim daunītim, saukāt citus savā vārdā. Kremļa prostitūtas valsts nodevēja avotiņa drauģeļi drīkst debilkvekšķēt dauniski saukāties, vai ne. Kremļa prostitūrta avotiņ? ES ESMU BRĪVS CILVĒKS UN RUNĀŠU, LAI CIK HISTĒRISKI UN DAUNISKI SMIRDĒTU KREMĻNACISTISKO DEBILU SŪDABRLĪBA. KREMĻFEBOLO PĪZDRĪKĻU MĒĢINĀJUMI AR DEBILKVEKŠĶĒŠANU APKLUSINĀT VIŅIEM NEPATĪKAMUS VIEDOKĻUS IR NOLEMTI NEVEIKSMEI - JA TU NEBŪTU DAUNIS, JAU SEN BŪTU DEBILO PĪZDU AIZVĒRIS.
28.jūnijs, 15:47 Atbildēt
ddebilkvekšķim
Ceru, ka esi spējīgs arī komentēt tikai tēmu, bēbīti, vai tikai debilkvekšķet proti?
27.jūnijs, 17:03 Atbildēt
iinspektoram
Citus par muļķiem saukdams, uz augšu nepacelsies, tā arī sēdēsi peļķē un uzskatīsi, ka bikses sausas
27.jūnijs, 16:25 Atbildēt
ddebilkvekšķim
Ja tu esi muļķis, tad tevi par tādu arī sauks. Debilkvekšķēsi pretī - būsi iespītējies mulkis un debilkvekšķi8s. Tā labāk?
27.jūnijs, 17:04 Atbildēt
ttam pašam
Nav vajadzīgi nekādi īpaši talanti, lai uz tavas totālās komentētnespējas fona otrs būtu pārāks par tevi, DEBILKVEKŠĶI.
27.jūnijs, 17:05 Atbildēt
VVienkārša aritmētika
Apzinātu izvēli,vēlētāju vietā,veica Vējonis,ieceļot par premjeru,Saeimas vēlēšanas nepiedalījušos Kariņu,kurš savukārt ievēlēja savu skolotāju-Levitu,bet Eiroparlamentā izvirzīja Dombrovski.
27.jūnijs, 10:43 Atbildēt
kko tad tā ļavies
tagad tu vainio citus , ka ļāvies sevi apjāt ?
27.jūnijs, 11:32 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
1. Kurš likums nosaka, ka premjeru drīkst nominēt tikai no deputātiem? 2. Valsts prezidentu ievēl nevis premjers, bet Saeima. 3. Politiķa darbs, kā jebkurš cits, ir profesija - tāpēc arī Eiropas institūcijās ir Dombrovskis, bet tu esi tikai komentāru trollis.
27.jūnijs, 15:26 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 19:49 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Naids pret inteliģenci - galvā drātētu kremļnacistu pīzdrīkl]ļu pēdējais arguments, vai ne, debilkvekšķīt daunīt nacistu deģenerātiņ?
27.jūnijs, 21:12 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 23:31 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Kremļdebilais nacistu debils ir deģenerāttrolis, kura uzdevums ir vismaz debili smirdēt, ja daunisma dēļ nav spējīgs komentēt, un debili, kā pēdējaim bēbītim daunītim, saukāt citus savā vārdā. Kremļa prostitūtas valsts nodevēja avotiņa drauģeļi drīkst debilkvekšķēt dauniski saukāties, vai ne. Kremļa prostitūrta avotiņ? ES ESMU BRĪVS CILVĒKS UN RUNĀŠU, LAI CIK HISTĒRISKI UN DAUNISKI SMIRDĒTU KREMĻNACISTISKO DEBILU SŪDABRLĪBA. KREMĻFEBOLO PĪZDRĪKĻU MĒĢINĀJUMI AR DEBILKVEKŠĶĒŠANU APKLUSINĀT VIŅIEM NEPATĪKAMUS VIEDOKĻUS IR NOLEMTI NEVEIKSMEI - JA TU NEBŪTU DAUNIS, JAU SEN BŪTU DEBILO PĪZDU AIZVĒRIS.
28.jūnijs, 15:47 Atbildēt
MMadris
Ko darīt? Nekādas ideālas receptes man nav. Viktora vārdi. Man arī nav. Un, ja arī būtu, tad nespētu ietekmēt pārējos, jo esmu iepazinies ar visgudrās Veinbergas prātulām, ka tikai aprobežoti cilvēki saskata, ka viņu taisnība ir vienīgā. Pēc kaujas visi gudri, tāpēc varētu norādīt, kur aizgājis greizi, kā pareizi bija darīt, bet divreiz vienā upē neiekāpsi.
27.jūnijs, 11:11 Atbildēt
rrekur
Viss aprakstītais atbilst patiesībai, bet mums no tā vieglāk nepaliks, jo izmainīt te neko nav iespējams. Tiklīdz kāds kaut, ko piedāvā- viss Partijas, Prese un Autoritātes vienā balsī sāk kliegt- Latviešu Tauta Tam Nav Gatava !!! Neviens nav gatavs brīvprātīgi atteikties no Varas un Naudas. Politikā nav ne Morāles , ne Principu. Ir tikai Intereses, Izdevīgums un Ienesība. Tāpēc tuvākajā gadu desmitā pilnīgi nekas nemainīsies. Pie mūsdienu dzīves ilguma, viena politiķu paaudze var noturēties pie varas 40 gadus. Spilgts , tam piemērs, ASV Kongress. Lielākais vairums 60-80 gadīgi. Makkeins nomira. Nu tad viņa tukšajā vietā iekļuva cits.
27.jūnijs, 11:25 Atbildēt
ddddddddddddddd
vismaz seši ar pusi tūkstots gadus ( apzinātā vēsture ) pie Sensimona saules pilsētas Utopijas vēl neesam nonākuši .
saki vēl desmit gadus nenonāksim ?
27.jūnijs, 11:33 Atbildēt
IInta
Arii tajaa pilseetaa biaj vergi paredzeeti. palsi kaut vai to pashu Tomasa Mora "Utopiju".
27.jūnijs, 12:23 Atbildēt
ddebilam rekur
Vai tu nesi gatavs brīvprātīgi atteikties no savas naudas un uzdāvināt to, piemēram, man? Neesi? Tad kāpēc tu brīnies, ka citi nav gatavi?
27.jūnijs, 19:05 Atbildēt
aaaa
Ko darīt? Gaudot un gaidīt ka gaudošana varbūt kādreiz sasniegs kritisko massu.
27.jūnijs, 11:26 Atbildēt
bbbb
nu un ko tad ar to massu darīsi ?
sadirsīsim pat to kas mums ir ?
27.jūnijs, 11:34 Atbildēt
aaaa
Vai ta ir vēl kas nav sad..sts? Ja ir vēl kas tad studijā!
Bet kritiskā masa ir tad kad, kā saka, nevar vairs pārklausīt.
Gaudot par ko? Manprāt par to ka patiesība nekur vairs nevienu nevada. Tai, patiesībai, manprāt ir tādi līkloči apkārt samesti, ka par to nudien vairs var tikai gaudot.
Bet tā, varētu jau ar inkvizīcijas tiesu ieviest, un visus kas recidīvi lavās garām patiesībai morāli svilināt.
27.jūnijs, 12:52 Atbildēt
ddaunim aaa
1. tu neesi privatizējis patiesību un vari izteikt tikai savu subjektīvo viedokli. 2. Latvijas Republikai pietiks spēku un līdzekļu, lai noliktu vietā fašistojošu bļāvēju bandu, bet cietīsiet tikai jūs paši. 3. Viduslaiku recidīvi Latvijā nihuja nesanāks. Ja esi fašistojošs debils, bēdz uz ISIS un tur vari kaut galvas griezt, kaut dedzināt. Vismaz līdz tam brīdim, kad saraus gabalos tevi pašu.
28.jūnijs, 15:51 Atbildēt
aaaa
1. Patiesība nav privatizējama.
2. Patiesība ir jāmeklē, ja negrib lai iestājas punkts 3.
3. Kāpēc lai nesanāktu viduslaiku recidīvi ja viduslaiku bardaks un sajukums kā
reiz sliecas atkārtoties, tikai mūsdienu versijā.
29.jūnijs, 15:30 Atbildēt
NNav nemaz tik vienkārši
Mēs nevaram pat atteikties no milzīgās ierēdņu armijas,jo no ministrijas uz ministriju rotētie partiju nomenklatūristi nav jau nekādi universāļi.Visus likumprojektus taču sagatavo ierēdņi!
27.jūnijs, 11:41 Atbildēt
AAndris Doveiks no Ikšķiles
"Neredzu nekādus būtiskus šķēršļus..." "Un - lai cik ar netīra būtu politika, kuru mēs (!) paši esam radījuši, mūsu nākotne lielā mērā būs atkarīga tieši no tās." "Turklāt diemžēl jāpiebilst, ka šo izvēli pamatā nosaka nevis mūsu valstiskā apziņa, mūsu apsvērta, pamatota griba, bet masu informācijas līdzekļu veidoti stereotipi."

Viktor, es jūs kopumā uzskatu par samērā labu Latvijas mēdiju rakstītāju, bet šī nu ir izgāšanās.
27.jūnijs, 11:50 Atbildēt
AAndris Doveiks no Ikšķiles
1. Ir ĻOTI SLIKTI, ka 30 gados neesat apguvis tik daudz, lai ieraudzītu to konceptuālo šķērsli, kas mistiskajai demokrātijai kapitālisma apstākļos kolonijā (dabas, cilvēku un politiskās prostitūcijas resursu kolonijā) liktu radīt paradīzi zemes virsū. Problēma ir tā, ka to nevar izdarīt principā, jo modelī nav tāda varianta!

2. "mēs (!) paši" nav vienlīdzīgi pielietojams visos slāņos un pret katru indivīdu vienādi. Ko var prasīt no augstā valsts amatā sēdoša, par sabiedrības naudu diplomēta TV kastē bieži rādīta politiskā darbinieka, to nevar prasīt no šo pašu TV kasti apkalpojoša tehniķa vai virtuves strādnieka, kas šo politiķi baro. Lai gan katrai ķēkšai ir jāmācās, lai saprastu, kā valsts darbojas, tomēr ķēkšai ir atbildība par putru, bet politiķim par ķēkšu. Un prese ir pašpasludinātā ceturtā vara, kas ne tikai sorosīdu ideoloģiskajā, bet arī citu maku merkantilajā iespaidā ir šai ķēkšai galvu piebāzuši ar muļķībām, kuru dēļ viņa savulaik iegrābās kredītos, bet šodien pusdienu komplektus gatavo kādā Lielbritānijas viesnīcā. Viktor, ķēkšas vaina pret tavējo ir kā muša pret ziloni!

3. "masu informācijas līdzekļu veidoti stereotipi" Jā, bet kā tad vēl, ja ne masu iznīci....informācijas līdzekļi?! Jo ne tikai avīze, arī skola ir masu informēšanas līdzeklis! Vai Tu, Viktor, esi cēlies kājās pret debilizējošo skolu deformēšanu, ko panāk ar skolotāju degradēšanu līdz algu prasošu sētnieku līmenim. Ne Tu (MIL), ne skolotāji nenes misiju, visi nes tikai "cienīga atalgojuma" plakātu. Atalgojuma par ko?! Par to brāķi, kas nespēj ne valsti konstruēt, ne pat tik daudz, ka nemukt prom?!

Nē, Viktor, pelnus vispirms uz savām galvām! Lai naida kurinātāji presē vispirms pamet savas vietas. Lai muļķi presē vispirms pamet savas vietas. Lai saprātīgie ceļās un kliedz un vispirms rāda ar pirkstiem uz tautas ienaidniekiem - saviem kolēģiem, mēdītāju īpašniekiem, ietekmētājiem! Un tad tauta celsies, bet varbūt ne rīt uz pusdienlaiku. 30 gadus tagad un vēl 35 gadus pie vecā režīma tautu par muļķiem taisīja, lai tiktu kaut cik pie prāta, ne mazāk kā paaudzi vajadzēs izaudzēt...
27.jūnijs, 11:50 Atbildēt
AAndris Doveiks no Ikšķiles
ne mazāk kā paaudzi vajadzēs izaudzēt... Un saimnieki ļoti, ļoti būs pret!
27.jūnijs, 11:54 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
JUMS JĀANULĒ IZGLĪTĪBAS DOKUMENTI, ja pat to nezināt, ka 1. demokrātija ir pilnīgi reāla un tāda ir jau gadu simtiem 2. Latvija, ANALFABĒT, nav kolonija, 3. nekas labāks par kapitālismu nav izdomāts, un 4. paradīzes arī debesīs nav, kas tomēr netraucē uz zemes veidot civilizētas valstis.
27.jūnijs, 15:30 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 19:49 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Kremļdebilais nacistu debils ir deģenerāttrolis, kura uzdevums ir vismaz debili smirdēt, ja daunisma dēļ nav spējīgs komentēt, un debili, kā pēdējaim bēbītim daunītim, saukāt citus savā vārdā. Kremļa prostitūtas valsts nodevēja avotiņa drauģeļi drīkst debilkvekšķēt dauniski saukāties, vai ne. Kremļa prostitūrta avotiņ? ES ESMU BRĪVS CILVĒKS UN RUNĀŠU, LAI CIK HISTĒRISKI UN DAUNISKI SMIRDĒTU KREMĻNACISTISKO DEBILU SŪDABRLĪBA. KREMĻFEBOLO PĪZDRĪKĻU MĒĢINĀJUMI AR DEBILKVEKŠĶĒŠANU APKLUSINĀT VIŅIEM NEPATĪKAMUS VIEDOKĻUS IR NOLEMTI NEVEIKSMEI - JA TU NEBŪTU DAUNIS, JAU SEN BŪTU DEBILO PĪZDU AIZVĒRIS.
28.jūnijs, 15:51 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
FAKTĀ, KA JŪS DOMĀJAT NEVIS AR GALVU, BET DIRSU, VAINĪGS ESAT JŪS PATS UN TIKAI PATS. UN PAT NEMĒĢINIET DEBILKVEKŠĶĒT UZ SABIEDRĪBU, KREMĻA NACISTU PROSTITŪTA UN DEBILŠOVMENI! SABIEDRĪBAI VARBŪT IR PIENĀKUMS ARĪ JUMS BIKSES NOVILKT UN UZ PODIŅA NOSĒDINĀT?
27.jūnijs, 15:34 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 19:50 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Naids pret inteliģenci - galvā drātētu kremļnacistu pīzdrīkl]ļu pēdējais arguments, vai ne, debilkvekšķīt daunīt nacistu deģenerātiņ?
27.jūnijs, 21:13 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
ir psihiski slims cilvēks. Kurš te regulāri piekakā komentārus ar saviem murgiem
27.jūnijs, 23:32 Atbildēt
iinspektors Iepūtnis
Kremļdebilais nacistu debils ir deģenerāttrolis, kura uzdevums ir vismaz debili smirdēt, ja daunisma dēļ nav spējīgs komentēt, un debili, kā pēdējaim bēbītim daunītim, saukāt citus savā vārdā. Kremļa prostitūtas valsts nodevēja avotiņa drauģeļi drīkst debilkvekšķēt dauniski saukāties, vai ne. Kremļa prostitūrta avotiņ? ES ESMU BRĪVS CILVĒKS UN RUNĀŠU, LAI CIK HISTĒRISKI UN DAUNISKI SMIRDĒTU KREMĻNACISTISKO DEBILU SŪDABRLĪBA. KREMĻFEBOLO PĪZDRĪKĻU MĒĢINĀJUMI AR DEBILKVEKŠĶĒŠANU APKLUSINĀT VIŅIEM NEPATĪKAMUS VIEDOKĻUS IR NOLEMTI NEVEIKSMEI - JA TU NEBŪTU DAUNIS, JAU SEN BŪTU DEBILO PĪZDU AIZVĒRIS.
28.jūnijs, 15:51 Atbildēt
AAndris Doveiks no Ikšķiles
Jā, inspektoram kapitālisms zălītes nenodrošina...
27.jūnijs, 23:44 Atbildēt
iinspektos Iepūtnis
Tēmu komentēt nespējīgais keremļnacistu debil doveik, komunismā tu pats, mauka, kviekdams locītos uz grīdas NKVD rajona nodaļā, cenšoties pasargāt no spērieniem vismaz galvu un pautu kuli. Starp citu, komunisteli, briesmīgajā kapitālismā tevi ar varu neviens netur - sakravā pekeles un pisies nahuj ar pirmo Maskavas vilcienu.
28.jūnijs, 15:54 Atbildēt
vvice
Nekas netraucēja?
Pats galvenais traucēja - zināšanu un izglītības trūkums, pieredze!
Kāpēc visi ir iedomājušies, ka 30 gados visam jānotiek?
Vai 30 gadi ir pietiekošs laiks, lai izmirtu vecie komunisti un komjaunieši?
Nē nav.
27.jūnijs, 11:55 Atbildēt
NNikolajs
Traki gan.Vecie vēl nav nomiruši, bet jaunie jau sadzimuši!
27.jūnijs, 12:23 Atbildēt
vvice
Nevis sadzimuši, bet izaudzināti!
27.jūnijs, 15:50 Atbildēt
IInta
Visi varonji, kuri biidiija valsti turp, kur "rebotaaji " ieteica un sabiidiija, tachu ir uz vietas, Uzprasi kaut vai tam pasham klubinja-21 biedram juudam Levi, kaapeec dariija to, ko sadariija, atstaajot misus izbijushos BKA izdienas militaaristus seeklai - 6. kolonnai te. Tuuliit tachu buus shiki nopelniitaa amataa par tiem pasiem te uzskaitiitajiem puulinjiem ar...
L(
27.jūnijs, 12:10 Atbildēt
iiespējams
Lai Jums ir vienalga,tik netraucējiet Jūs apzagt.Tādā bedrē esam,
27.jūnijs, 12:25 Atbildēt
AAndrejs
Pats grūtākais ir piespiest sevi uz tādu darbību kā domāšanu, jo dzīvojam patērētāju sabiedrībā. Nav iespējams izprast cēloņi apskatot sekas, ja cēlonis ir citā augstākā esamības organizētības līmenī. Karma ir Brīvās Gribas neizbēgamā un nepieciešamā Otrā Puse.
27.jūnijs, 12:36 Atbildēt
IInta
Tik ilgi (gadus 50) visi jutushies apdaliiti, ka kampsahana daudziem ir taa pati pirmaa prioritaate.... Nekam citam peec ciinninjiem tajaas vergoshanas druvaas laikam vairs speeka neatliek. Cik videeji Latvijaa gara taa darbadiena? Cik - tajaa pat EU?
:)))
:(?
27.jūnijs, 12:52 Atbildēt
TTādus Dievs mūs radijis
Un cik var noprast ,pec sava ģīmja un lidzibas
27.jūnijs, 13:53 Atbildēt
NNu Bolvim
Tai, tai.... gona tevī, dīveņ, valna
27.jūnijs, 14:13 Atbildēt