Komentāri / Dzelzceļa neizmantotās rezerves
 

13 komentāri

FFredrx Rikošets
Nav taisnība. Var nopirk Zemitānu stacijā biļeti līdz Zasulaukam. Par stāvēšanu taisnība. Tā ir no 10 minūēm - līdz stundai uz Skultes līniju.
Visapsurdākais manuprāt ir tas ka braucot no Zemitānu stacijas tu nezini uz kurieni tālāk no Rīgas brauc tavs vilciena sastāvs. Es to prasu stacijā biļešu pārdevējai. Viņa nezin. Konduktors vilcienā arī nezin. Agrāk bija tā ka sarakstā bija norādīts uz kurieni konkrētais vilciens brauc. Tagad gala stacija no Zemitānu stacijas norādīta Rīga. Nezinu kāpēc tas tika izmainīts? Tas būtu jautājums atbildīgajiem Latvijas dzelzceļā??
20.augusts, 9:29 Atbildēt
jjauns un smuks esi
bet ne visai gudrs.
Gadus 20 atpakaļ JAU BIJA vilcieni, piemēram,
Jelgava-Aizkraukle un tamlīdzīgi, kuriem pat uz
pirmā vagona plāksnītes bija norādītas gala stacijas,
ne tikai kustības sarakstos vien...
Kad un kuram ienāca prātā to atmainīt - nepiefiksēju,
jo braukt uz Aizkraukli zuda vajadzība...

Acīm redzot pakļāvās jaunajam likumam - MAINĪT no
SLIKTA uz vēl SLIKTĀKU... :)))
20.augusts, 23:05 Atbildēt
nnesmukajam bet gudrajam
varu papildināt -
tie vilcieni RĪGĀ stāvēja apmēram 10 minūtes, lai
lauku tantes varētu mierīgā garā iekrāmēt Rīgā
sapirkto vagonos...

Tagad lauku tantes ir sāpīgi SODĪTAS - Rīgas labumus
jāved satiksmes autobusos, kuri Rīgā pārpildās tā,
ka pat ar rokas somiņu grūti iespraukties, kur vēl ar
somām...
Gaļdeguņi-plānotāji, protams, ņirdz par to, ka gribi
dzīvot svaigā gaisā laukos, nevis pilsētās kā vistu kūtīs
uz laktām - viens otram virs galvas(tiešā nozīmē)...
20.augusts, 23:25 Atbildēt
lleo
Tas nav Latvijas Dzelzceļš ,bet gan Pasažieru vilciens. Tās ir pilnīgi atšķirīgas firmas .
21.augusts, 11:49 Atbildēt
rričards
Nu tad beidzot tas kādam ir ienācis prātā!
20.augusts, 11:28 Atbildēt
MMāris
......nu tad beidzot NRA sakarīgs teksts! Vēl jau Eiropā ļoti populāri ,,sliežu autobusi',,viegli,skaisti,ērti....un pats galvenais...ātri! Jā , mums ir mototrises,bet ļoti smagas,augstas,jaudīgas..rijīgas,neekonomiskas
20.augusts, 12:05 Atbildēt
LLigita
LDZ Valde! Domā un dari! jūs darisiet labu darbu un jūs Valdība un Saeima neatlaidīs
20.augusts, 13:15 Atbildēt
LLigita
iespējamie vilcienu maršrūti Liepāja-Rīga-Daugavpils-Indra, Ventspils-Jelgava-Krustpils-Rēzekne-Zilupe,Liepāja-Rīga-Pļaviņas-Gulbene,Liepāja-Rīga-Valmiera. Domājiet ar galvu, būs vilcieni,būs darba vietas,nodokļi un pasažieri to novērtes
20.augusts, 13:20 Atbildēt
aazalea
Kādus vilcienus iepirks? Internetā tagad redzami piepulsētas un tālsatiksmes vilcieni, kas kursē Vācijā, ASV, Francijā, Spānijā un citviet. Ja nebūs atbilstīgi, bet biļešu cenas būs nesamērīgi augstas, tad kā reaģēs tauta???!!! Vai tauta ir gatava redzēt visus jauninājumus vilcienos un tos pielietot? Nesen redzēju reizē ar autobusu pieturā sēdošajiem dūšīgu mammuku rokamies pa atkritumu urnu? Vai tā ir tā nabadzības mazināšana valstī, kur rūpējas lai visi ir paēduši?
20.augusts, 13:46 Atbildēt
JJumu
Ja biļešu cena būs augstāka nekā izdevumi par braukšanu ar vieglo auto četratā, tad tos vilcienus var neiegādāties vispār.
21.augusts, 7:38 Atbildēt
BBabīte
Visas šīs ir tukšas runas, kamēr nebūs peronu vienā līmenī ar vagona grīdu. Kāpēc maskavā tādi ir, bet mums nav? Un visā R- Eiropā ir. Tas uzreiz ļautu samazināt stāvēšanas laiku Rīgā līdz 2 minūtēm. Tā sauktie augstie peroni Siguldā un Jūrmalas līnijā ir tikai kusls onānisms. Vēl, protams, vajadzēs stacijās gākjēju tuneļus, celiņus utt. Tā saucamie gājēju tilti arī ir onānisms, jo, ja uz tuneli ir 20 pakāpienu, tad uz gājēju tiltu vismaz 2 x vairāk, resp. uzkāpt 3.stāvā.
20.augusts, 13:53 Atbildēt
LLigita
tad nav ko onānēt
20.augusts, 13:55 Atbildēt
hhe he
Bravo Beni! Izrādās, tu ar' vari, ja gibi!
20.augusts, 14:59 Atbildēt