Kurš monitorēs „Providus” slēptās aģitācijas apjomu?

Dienu pirms politiskās aģitācijas aizlieguma starptautiskā oligarha un kriminālnoziegumos notiesātā Džordža Sorosa finansētais sabiedriskās politikas centrs „Providus” ir nospriedis, ka Ventspils pilsētas pašreklāma ir uzskatāma par administratīvo resursu izmantošanu priekšvēlēšanu aģitācijai, jo, lūk, ZZS reklāmas klipi esot ļoti līdzīgi Ventspils pašreklāmām.

Būtu ļoti pārsteidzoši, ja šī nereģistrētā politiskā partija, kas pilnā mērā piedalās vēlēšanu procesā kā trešā persona ar izteikti pozicionētām politiskajām simpātijām un mērķiem, būtu vēlējusies izprast un noskaidrot, kas tā par mārketinga nozari – pilsētmārketings, ko savas konkurētspējas nostiprināšanai izmanto pilsētas visā pasaulē. „Providus” varēja vismaz painteresēties, ka pilsētas mārketinga stratēģiju Ventspils pilsēta izstrādā 4 gadiem un rūpīgi seko tās uzdevumiem un rīcības plāna izpildei. Tikpat noderīga būtu arī atziņa, ka tūrisma sezonu Latvijā plāno no aprīļa līdz septembrim un ka Ventspils reklāmas plāns tiek īstenots katru gadu konkrētos mērķtirgos, tas nozīmē – gan Latvijā, gan Lietuvā, Igaunijā, Vācijā, Krievijā, Somijā Anglijā, Nīderlandē, neatkarīgi no tā, vai vēlēšanas Latvijā vai citviet pasaulē notiek vai nenotiek.

Tūlīt pēc vēlēšanām Ventspils pilsēta plāno vērienīgās pilsētmārketinga programmas nākamo ievērojamo realizācijas posmu, un saistībā ar šīs programmas koncepciju arī ir izstrādātas Ventspils pilsētas reklāmas.

Pēc „Providus” dzelžainās loģikas izriet, ka, ja Ņujorka reklamē sevi kā investīcijām pievilcīgu vietu, tātad tiek reklamēts Blumbergs, ja Londona, - tad Džonsons, bet, ja Latvijas reklāma izskan pasaulē, tad jāsecina, ka reklamēts tiek Bērziņš vai Dombrovskis.

Varētu minēt vēl virkni neapstrīdamu argumentu, ja vien šai Sorosa finansētajai nereģistrētajai politiskajai partijai tie būtu svarīgi. Bet „Providus” svarīgi ir kas cits – ar ārvalstu finansētā kapitāla līdzdalību finansēt atsevišķus masu medijus un pseidoekspertus, kuri ar tendencioziem, subjektīviem propagandas paņēmieniem mēģina ietekmēt vēlēšanu rezultātus Latvijā.

Svarīgākais