Londonas metro notikusi reklāmas akcija, kurā piedalījās četri kaili biroja darbinieki. Sadalījušies pa pāriem, akcijas dalībnieki – divas sievietes un divi vīrieši – visai neierastā izskatā brauca uz darbu.
Akcijas dalībnieki drīkstēja uzvilkt apavus un ģenitālijas piesegt ar somu vai dokumentu mapi. Visiem četriem bija jāizturas maksimāli dabiski, nepievēršot uzmanību garāmgājēju pārsteigtajiem skatieniem, vēsta „The Daily Mail”.
„Kailais” brauciens metro bija savdabīga reklāmas akcija jaunajam dokumentālajam seriālam, kurš britu televīzijā tiek demonstrēts no 18.maija. Seriāls, kura nosaukums ir „Kailais ofiss” („The Naked Office”), stāsta par darba efektivitātes uzlabošanas metodēm komercuzņēmumos.
Seriāla tapšanā iesaistītie speciālisti uzskata, ka brauciens metro kailam ir nopietns psiholoģisks pārbaudījums, kas var palīdzēt biroja darbiniekiem kļūt noturīgākiem pret stresu un attīstīt iemaņas, kas nepieciešamas darbam komandā.