Poļiščuka atsāk teātra dzīvi

© Inga Nestere

Pretrunīgi vērtētās režisores Gaļinas Poļiščukas vadītā Teātra observatorija nesen izsludināja savu otro māksliniecisko Manifestu un uzsāka jaunu skatuves sezonu Rīgas Kongresu namā Jaunajā zālē. Pēc izrādes turpat notika aktieru koncerts – manifestācija.

Aktieris Rihards Lepers Manifestā nr. 2 izspēlēja cietēja lomu, ko fonā pavadīja dažādi skaļi lozungi. Šo cietēja lomu viņš bija gluži labi apguvis jau tad, kad tika slēgtas Teātra observatorijas telpas Tērbatas ielā un aktieri gaudās par drīzo stāšanos bezdarbnieku rindās.

Gaļina Poļiščuka sen nebija redzēta tik labā noskaņojumā: atklāšanas pasākumā režisorei smiekli mijās ar asarām, šoreiz – par cerīgu teātra darbības turpinājumu. Kā lai nesmaida, stāvot pie šāda vīra pleca, kas teātri no posta izvilcis? Tas ir teātra mecenāts vai, kā viņu sauc teātra ļaudis, labs cilvēks – Edvīns Samulis, kurš teātrim esot uzdāvinājis 100 000 latu.

Kam krīze, kam lasis... Teātra observatorijas jaunās sezonas atklāšanas neoficiālā daļa tika svinēta ar vērienu un pie labi klātiem galdiem.

Ballītes kulminācijā tika ienesta torte ar svecītēm, kuru nopūšana tika uzticēta teātra vadītājai Gaļinai Poļiščukai. Laikam jau saviļņojums par notiekošo bija tik liels, ka svecītes tika nopūstas ar vienu elpas vilcienu.

Vakara Ziņas

«Ja ziemā ķermenis un smadzenes nodarbojas tikai ar to, lai sasildītos, ja pirmajā pavasara saulītē mēs zaudējam galvu un ļaujamies lidojumam, ja vasarā tikai priecājamies un baudām, tad šķiet, ka rudens ir vienīgais laiks, kas ļauj apstāties un padomāt, kas mēs esam un kurp mēs ejam. Rudens liek mums mainīties, un varbūt tāpēc ir skumji un brīžiem nav viegli,» domā populārā dziedātāja Marija Naumova.