«Varu atklāt to, ko esmu jutis «treknajos gados» saistībā ar, kā es viņus saucu, kredītsaistību miljonāriem»: vienā brīdī pēkšņi vairākos medijos sāka parādīties iepriekš absolūti nezināmi cilvēki, par kuriem – jā, bija aizdomas, ka daļa no viņiem gatavi paši piemaksāt, lai varētu pagrozīties publiskajā telpā,» »VZ« Baibas Sipenieces- Gavares teikto apstiprina LNT radošais direktors Niks Volmārs.
«Šova «Zvaigžņu lietus» veidošanas sakarā ar mums sazinājās kāds «kredītsaistību miljonārs» un piedāvāja, ka varētu piedalīties mūsu šovā kā dziedātājs. Viņa pirmais jautājums toreiz bija – cik man ir jāmaksā par to, lai es varētu piedalīties šajā šovā? Jā, viņam bija zināma atpazīstamība Latvijas medijos. Tā kā šova formāts atļāva tajā piedalīties arī kādam uzņēmējam, mēs toreiz viņu aizsūtījām pie mūsu vokālās pedagoģes, lai saprastu, vai viņš vispār spēj padziedāt. Vokālā pedagoģe šī uzņēmēja balsi izbrāķēja, paziņojot, ka viņš ir vokāli ļoti, ļoti vājš, attiecīgi mēs viņam piedalīšanos šovā atteicām. Ir svarīgi saprast, ka, veidojot šādus šovus, par iespējamību tajos piedalīties tiek runāts ar ļoti daudziem cilvēkiem, no kuriem vairākumam tiek atteikts. Nu nenotiek tā, ka cilvēks atnāk, noliek uz galda naudu un tādēļ tiek paņemts šovā. Ja kāds cilvēks ļoti vēlas sevi popularizēt, tad viņš vienmēr var LNT nopirkt reklāmas raidlaiku, uztaisīt reklāmas rullīti un sarīkot sev reklāmas kampaņu,» norāda Volmārs.
Visu rakstu lasiet 16. oktobra izdevumā Vakara Ziņas.