Tējkannas reklāma atgādina par Hitleru

© Scanpix

Pasaules interneta lietotāju uzmanības centrā nokļuvusi amerikāņu kompānijas «JC Penney» tirgotā tējkanna. Cilvēki, kuri netālu no Losandželosas nofotografējuši tās reklāmas plakātu, norāda, ka pēc izskata tējkanna aizdomīgi līdzinās nacistiskās Vācijas fīreram Ādolfam Hitleram.

Kompānija, protams, noliegusi šādas asociācijas, taču reklāmas plakātu drošības labad novākusi – neviens taču nevēlas, lai viņu apsūdz nacisma propagandā.

«Hitlers mazliet izskatās pēc tējkannas», «Čai Kampf!» – ar šādām un līdzīgām piezīmēm pie fotogrāfijas, kas zibens ātrumā izplatījusies interneta sociālajos tīklos, sacenšas tīmekļa asprāši. Skandalozais reklāmas plakāts bijis novietots pie noslogotas automaģistrāles Kalifornijā, un to pirms novākšanas paspējuši nofotografēt desmitiem braucēju. Raksti par tējkannu parādījušies gan amerikāņu, gan britu, gan vācu medijos, un jāsecina, ka «JC Penney» reklāmas kampaņa bijusi reti veiksmīga – pieprasījums pēc tējkannas, kas maksā 54 dolārus, esot strauji audzis.

Uzņēmēji nolieguši, ka tējkannas līdzība ar Hitleru būtu apzināta provokācija, uzsverot, ka nacistiskās Vācijas vadoni uz reklāmas plakāta spēj saskatīt tikai cilvēki ar ļoti attīstītu iztēli. Tomēr drošības labad šis attēls reklāmās vairs netikšot izmantots. Patiesībā jau nav arī vairs nepieciešams, jo «Hitlera tējkanna» tāpat ir kļuvusi gana populāra.

Vakara Ziņas

Ieraugot šādu nosaukumu, ir tikai divas versijas – Mendeļejeva tabulā ir ierakstīts jauns ķīmiskais elements vai radusies grupa, kas spēlē metālmūziku. Kurš ir pareizais variants? Otrais. “Murgu purvs” ir otrais šīs apvienības EP jeb minialbums, kas seko 2021. gada aprīlī izdotajam debijas darbam “Purva metāls”.