Dailes teātrī pēdējo reizi skatītājus izrādē «Marlēna» uzrunājusi Rēzija Kalniņa: aktrisei atlicis vien vēl divas reizes kāpt uz skatuves ar izrādi «Es par Rēziju».
Šajā sezonā izrāde «Marlēna» tika spēlēta pēdējo reizi, un diez vai Dailes teātra repertuārā tā būs arī nākamajā sezonā – tas lielā mērā atkarīgs no galvenās lomas tēlotājas Rēzijas Kalniņas, kura plāno doties strādāt uz Novosibirsku. Šīs pilsētas Operas un baleta teātrī par galveno diriģentu jau strādā aktrises mīļotais vīrietis Ainārs Rubiķis.
Kopš pirmizrādes «Marlēna» teātrī spēlēta piecdesmit reizes. Sava veida atvadas no aktrises līdz ar pēdējo izrādi bija arī komponistam Raimondam Paulam. «Tas mums visiem bija liels darbs. Izrāde tiek spēlēta teātra lielajā zālē, un skatītāju vienmēr bijis daudz. Mēs to visu šobrīd nebeidzām tāpēc, ka vairs nebūtu, kas skatās. Tas drīzāk ir tāpēc, ka galvenās lomas tēlotāja savā karjerā grib izmēģināt ko jaunu,» sarunā ar »VZ« atzina Pauls, kurš šajā izrādē redzams pie klavierēm. «Ir teātrim plāns to visu atkal atsākt un pat uzfilmēt, lai varētu vēlāk rādīt televīzijā, bet tad jau redzēs, kā būs.»
Maestro atklāja, ka pēc izrādēs ir nedaudz aprunājies ar Kalniņu un savā veidā atvadījies no abu sadarbības. «Man gan nepatīk, ka šim faktam tiek pievērsta tāda uzmanība. Rēzija ir ļoti talantīga aktrise, un kā visi talantīgi cilvēki viņa grib izmēģināt kaut ko jaunu. Domāju – aizbrauks, pastrādās, iegūs jaunu pieredzi un tikai sevi bagātinās. Es nesaprotu šo ažiotāžu ap viņas projām došanos un daudzos pārmetumus. Daudzi mūsu talanti strādā un iemirdzas tieši ārzemēs – tā pati Elīna Garanča vai Kristīne Opolais arī strādā ārpus Latvijas,» norādīja komponists. Kalniņai vēl atlicis nospēlēt divas reizes izrādē «Es par Rēziju», savukārt Maestro šobrīd līdz pat tumsai darbojas pie nopietnas izrādes Nacionālajā teātrī – top dzejniekam Jānim Sudrabkalnam veltīta likteņspēle «Trubadūrs uz ēzeļa», kas būs skatāma jau 23. aprīlī.