Pagājušajā nedēļā Dailes teātrī pirmizrādi piedzīvoja mūzikls «Oņegins», kurā pie rakstnieka Aleksandra Puškina lomas bija ticis mūziķis Intars Busulis,– tieši tas un galvenā varoņa vizuālais tēls beigu galā izrādījās minētās izrādes galvenais diskusiju temats.
Pirms iejusties izcilā krievu dzejnieka Aleksandra Puškina lomā, mūziķis Intars Busulis bija veicis pamatīgu mājasdarbu un izpētījis gan rakstnieka daiļradi, gan arī viņa dzīves gājumu. «Viņš bija tāds vienkāršs džeks, kuram viss bija vienalga. Man bija interesanti iepazīt šā cilvēka dzīvi, kuru atveidoju uz skatuves,» atzina Busulis.
Tiesa, neklātienes iepazīšanās ar Puškinu neatviegloja darbu pie lomas un debiju uz teātra skatuves. «Patiesībā nav nemaz tik viegli būt uz skatuves teātrī. Neesmu aktieris, bet mūziķis. Kamēr es tiku galā ar apziņu, ka man ir jātēlo, kāds laiks pagāja. Vēl man bija grūti pierast, ka, gatavojoties izrādei, mēģinājumi ir stipri atšķirīgāki, nekā gatavojoties koncertam,– jau mēģinājumos ir jābūt pilnā tērpā un grimā uz skatuves,» tā Busulis. Tā kā mūziķim ar matu un bārdas augšanas ātrumu neesot ne mazāko problēmu, viņš nolēmis ataudzēt vaigu bārdu kā Puškinam. «Atradu internetā viņa portretu un sapratu, kādas «baķenes» jāaudzē. Pagaidām vēl skūt nost nedomāju. Gan jau sieva un citas sievietes to pacietīs. Kamēr nav karsts un āda nesvīst, man bārda netraucē. Līdz ar to noskūties es plānoju ap 1.jūniju,» sarunā ar »VZ« savu vaigubārdas likteni izlēma Busulis.