SIA «Rīgas namu pārvaldnieks» (RNP) saviem klientiem piedāvā jaunu tiešsaistes saziņas platformu – virtuālo asistentu Juri, kas sniegs atbildes par kopības lēmumu pieņemšanu, norēķiniem, īpašumtiesību maiņu, reģistrēs avārijas pieteikumu vai nodrošinās saziņu ar klientu centru.
Juris pieejams RNP mājaslapā 24 stundas diennaktī bez brīvdienām, bet jābūt saprotošiem, jo tas vēl mācās. Jura jeb sarunu robota izstrāde un ieviešana RNP izmaksāja 55 000 eiro. Uz »Vakara Ziņu« jautājumu, vai viņš ir laimīgs, Juris attrauca: «Es krāju vinila plates un audzēju brokoļus!» Un pievienoja smaidiņu. Uz »Vakara Ziņu« komplimentu, ka Juris ir foršs čalis, viņš pieklājīgi pateicās. Bet uz provokatīvo jautājumu, vai viņam patīk, ka tiek sūtīts gaisa skūpsts, Juris atbildēja: «Paldies par aicinājumu, bet man ir jāstrādā.» Nopietni runājot, virtuālā Jura sniegtās atbildes uz jautājumiem, kam viņš arī paredzēts, ir noderīgas.