Komentāri / VAKARA ZIŅAS. Kur 50 gados "aizsteigušies" elektriskie automobiļi?
 

11 komentāri

AArnis ET
Par gāzi nezinu, bet par elektromobiļiem sarakstīts, maigi sakot, neprecīzi.
20.janvāris, 21:18 Atbildēt
ppurvaputns
arī CNG ir fosilais kurināmais tieši tāpat kā LPG.. CNG ir metāns. ja var ticēt grietēniem,tad desmit un vairāk reiži kaitīgāks ''klimatam'' kā ļaunais CO2, bet , lai nu paliek muļķības un grietas baznīca. Elektro jau ir perespektīvāks un droši, ka arī lētāks, pie noteikuma, ka mēs ražojam savu- saules un/vai vēja elektrību mājās. ar lielu akumulatoru var tādu dabūt, kas tos 500 km ar uzlādi nobrauks . man patīk elektrība. Man ir elektroritenītis. Kalpo briniškīgi. ar nelielu palīdzību spēj ar lādējumu ap 100km nobraukt. minas viegli un ātri, kalnus vai pretvēju nejūtu.
20.janvāris, 21:18 Atbildēt
ČČibriks
Ejiet dirst ar saviem elektro , mazlitražņikiem .
Man un citiem atstājiet 5.0 6.0 l.
20.janvāris, 22:57 Atbildēt
vvēdergāzģenerators
Elektroauto izgudrots vēl pirms iekšdedzes dzinēja, taču kopš tā laika necik tālu nav ticis. Lai kaut kas mainītos, ir jānotiek bezprecedenta "akumulatoru revolūcijai". Bet gāze ir ākstīšanās Grietas stilā ...
21.janvāris, 0:04 Atbildēt
FFēlis
Kad auto brauks ar brīvo enerģiju, es būšu pirmais rindā pēc tā, bet to mēs diez vai sagaidīsim, jo fosilais kurināmais ir viens no lielākajiem biznesiem pasaulē, kā arī varenie pieļaujot nekontrolētu brīvas enerģijas lietošanu izlaidīs varas grožus no rokām. Un nevajag mani par muļķi uzskatīt. Tādi dzinēji jau 2 x pagājušajā gadsimtā tika izgudroti un šajā gadsimtā šis projekts Amerikā darbojas, tikai vai ļaus?
21.janvāris, 9:05 Atbildēt
JJa kas
Tesla3 vasarā ar ieslēgtu A/C pa šoseju mierīgi nobrauc 500km ar vienu uzlādi
22.janvāris, 10:37 Atbildēt
QQeen
meloji - paskaties jutubē 300 + atkarībā kā laimējas ar akumulātoru braukšanas stila un lietotās elektroīerīces 500 tas ir ideālos apstākļos ja šoferis sver līdz 60 kg . starp citu pie piegādes uz kuģiem bieži maina tās batarejas uz vecām -un vairs garantijaa nestrādā - jo redz itkā jūs paši noņēmāt plombas, vai itkā līduši elektroinstalācijā un izmet kļūdas - neviens nav vainīgs, ka neņēmi līdzi speciālistu, kas pārbauda elektroniku +) un tādu knifu pērkot itkā jaunu auto ir desmit reižu vairāk nekā parastam benzīnniekam
23.janvāris, 13:02 Atbildēt
HHaris
Protams labi, ka tehniskais progress auto būvē iet visos virzienos, bet nevajag raksta autoram tā noniecināt elektro auto. Es ar savu Leaf 40kW esmu pilnība apmierināts. Ideāls auto ikdienas vajadzībām, ja dienas nobraukums nepārsniedz 180km. Pa nakti pievieno pie 220V rozetes un no rīta batereja pilna un brauc atkal. Protams šāda elekro auto ekspluatācijai ir jāizpildās pāris nosacījumiem un ja 100km maksā 2.3EUR, tad var arī parēķināt un optimizēt dienas maršrutu.
22.janvāris, 20:21 Atbildēt
ssantafe
saderam jūs tirgojat tos elektroauto +)
23.janvāris, 13:04 Atbildēt
aanarchists
Zaļie fašisti var kārt makaronus uz ausīm,kādus grib.Nekad dzīvē nepirkšu ne dīzeli,ne ar gāzi darbināmu tačku,elektro-pilnīgi izslēgts.Dīzelis vnk smird visos iespējamos veidos,savukārt elektroauto akumulatoru ražošana dabu ar smagajiem metāliem piesārņo n-tās reizes vairāk,nekā normāla auto ar iekšdedzes dzinēju ražošana.Jūs,zaļie fašisti,varbūt sāciet lietot smadzenes-elementāra lieta-kad strauji pieaugs elektro auto izplatība-būs nepieciešamas lielas papildus elektro jaudas-ja,piemēram vienlaicīgi gribēs lādēties vairāki tūkstoši elektro auto-tas nozīmē,ka celsies elektrības cena kopumā (brīvais tirgus)-neviens tur nešķiros,vai tu lādē elektromizkasti,vai tērē elektrību savā īpašumā.Jums vajag,lai mājsaimniecibai elektrība maksātu kādi 20% vairāk nekā tagad?
23.janvāris, 11:05 Atbildēt
qqene
300 km ziemā un 400 km vasarā bez ieslēgtas apkures/kondicioniera un ekonomijas režīmā - un uzlāde jāgaida 3 stundas. akumulātori beigti pēc aptuveni 6-7 gadiem. hibrīdi ar ģenerātoru iet aptuveni līdz 700 km ar uzlādi/ benzīnu. pacels cenu uzlādes stacijās un nomainīs štekeri lai nevarētu uzpildīt mājās un maksāsit vairāk nekā maksājat par benzīnu pagaidām tie elektroauto izskatās bezjēdzīgi un kaitīgi ekonomikai - jo ceļ elektrības cenas. mana izvēle ir vienīgi ekonomiskais dīzelis kamēr vājprātīgie nav aizlieguši.
23.janvāris, 12:46 Atbildēt