VAKARA ZIŅAS: Salceviča ar draugu atrāda sadzīvi "Instagram" kontos
 
©Instagram

Stiliste un sevis mīlēšanas bloga «Morethansize.com» idejas autore Indra Salceviča ar draugu baristu jeb kafijas pagatavošanas ekspertu Kasparu Bērziņu kļuvuši par pašmāju populārāko  pāri, kas savas ikdienas gaitas atspoguļo sociālajā vietnē «Instagram».

Pāris nevairās publiski runāt par attiecībām, bērnu audzināšanas jautājumiem, reizēm arī kašķējas, ļaujas dažādām delverībām un izaicinājumiem, taču tajā pašā laikā viņu attēlotās sadzīves ainas ir pilnas humora un jautru mirkļu.

Kā palielināja «Instagram» konta sekotāju skaitu?

Pavisam nesen Indra ar Kasparu pat saimniekoja viens pa otra «Instagram» kontiem. Diezgan bieži dzirdēti stāsti, ja kāds no pāra sācis ložņāt pa otra sociālo tīklu profilu, mājās skandāls garantēts. Taču Indrai un Kasparam nav kā citiem. «Tas, ka bijām pieslēgušies viens otra «Instagram» kontiem, nenotika apzināti. Kaspars vienkārši manā telefonā bija ielogojies ar savu «Instagram» kontu. Kad to konstatēju, tā vietā, lai izlogotos, kas būtu pareizi, es paākstījos. Un Kaspars ar to pašu man atdarīja. Izrādījās, ka arī viņam bija saglabājusies piekļuve manam «Instagram» kontam. Šī sacensība, kurš tad izdomās kaut ko kreatīvāku un trakāku, «Instagram» platformā notika, mums nesarunājoties. Es domāju, ka Kasparam izdevās pat labāk, jo viņam ir vieglāk imitēt manu balsi, kas papildus dod šo komisko sajūtu.

Viņu attēlotās sadzīves ainas ir pilnas humora un jautru mirkļu.

Tas, ka es Kasparu iedrošinu savā «Instagram» platformā kaut ko runāt, rakstīt un likt fotogrāfijas, tas ir fakts. Viņš ar to gribēja nodarboties jau kādu laiku iepriekš. Senāk, kad Kaspars vairākus gadus dzīvoja ārpus Latvijas, viņam bija cits «Instagram» konts, kurš vairs neeksistē. Atgriežoties Latvijā, viņš izlēma visu veidot no jauna. Iepriekšējais konts bija vairāk saistīts ar viņa iepriekšējo nodarbošanos un attiecībām, bet Latvijā tas nebija dzīvotspējīgs, jo Anglijā, kur viņš tolaik dzīvoja, ir sava specifika. Līdzko Kaspars sāka darboties «Instagram», viņam ļoti strauji auga sekotāju skaits. Visticamāk, tādēļ, ka viņš ir vīrietis, kurš apskata skaistumkopšanas tēmas un nekautrējas runāt arī par vīrišķīgām tēmām. Piemēram, par «Movember» ūsu kampaņu un novembri, kas ir vīriešu veselības mēnesis. Kaspars pats mēģina vairot sekotājus, jo biznesa nozarē, kur strādā, ir svarīgi, lai cilvēki nāk pie Kaspara. Viņš ir barista, kuram kādreiz Siguldā piederēja kafijas koncepta veikals. Tā kā viņš no Siguldas ir pārvācies uz Rīgu, kaut ko līdzīgu mēģina attīstīt arī šeit.»

Indra stāsta, ka Kasparam arī vienmēr bijusi interese par modi, tomēr aktīvāk viņš sāka par to veikt ierakstus savā «Instagram» kontā, kad nokļuva Indras draugu lokā. Kaspars nebaidījās atklāti runāt arī par tādām tēmām kā matu izkrišana, jo arī pašam šis bija aktuāls jautājums, jo pēc atgriešanās no Anglijas viņa mati kļuva plānāki, tādēļ viena no pirmajām un būtiskākajām tēmām, par kuru viņš veidoja stāstus, bija matu kosmētika. Viņš atklāti dalījās savā pieredzē ar citiem un nebaidījās eksperimentēt. Cilvēki vēlējās redzēt arī turpmāk jaunus vēstījumus par eksperimentu ar «Placenta.lv» kapsulām un citiem šīs firmas matu augšanas uzlabošanas līdzekļiem. Kā stāsta Indra, pateicoties šim projektam, Kasparam ir iespēja izmantot šos produktus bez maksas. Apmaksātus reklāmas piedāvājumus viņš gan vēl nav saņēmis, bet nākotnē viss iespējams.