Pat vislielākajam veiksminiekam nākas risināt problēmas un piebremzēt šķēršļu priekšā. Mēdzam viszinīgi apgalvot, ka no kļūdām jāmācās. No svešām vai savējām?
Daudziem patīk pētīt un vētīt svešas dzīves, kurās vai nu mākonīšu, šķiet, tikpat kā nav, vai arī vērotāja asais skaits no malas ierauga, ka «tas tur gan kuļas kā pliks pa nātrēm». Dzīvē viss notiek tāpat kā labā skolā - ja nemācīsies no citu kļūdām, vajadzēs atbildēt par savējām. Ja būsi apguvis mācību vielu, tevi pārcels uz nākamo klasi, ja neiemācījies, tad paliksi tajā pašā klasē. Jo labāk protam tikt galā ar dzīves piespēlētajām mācībām un risināt problēmas, jo harmoniskāk jūtamies.
Dzimšanas datums var pateikt priekšā, kādus šķēršļus nāksies pārvarēt, kādām problēmām un kurā dzīves posmā jāpievērš uzmanība. Izmantojot dzimšanas datus, numeroloģija piedāvā izskaitļot likteņa dāvanas. Pat ja tās uzskatām par problēmām.
Problēmu aprēķins notiek šādā secībā: 1. problēmas skaitlis = dzimšanas diena - dzimšanas mēnesis; 2. problēmas skaitlis = dzimšanas gads - dzimšanas diena; 3. problēmas skaitlis = 2. problēmas skaitlis - 1. problēmas skaitlis; 4. problēmas skaitlis = dzimšanas gads - dzimšanas mēnesis.
Vienmēr no lielākā skaitļa atņemiet mazāko!
Pirmā problēma vai mācība parasti cilvēku piemeklē jaunībā un ilgst līdz 25 gadu vecumam (sekojošajā piemērā tas ir 1. problēmas skaitlis = 0). Otrā mācība jāapgūst no 25 līdz 35 gadu vecumam (2. problēmas skaitlis = 3), bet trešā mācībstunda notiek visas dzīves laikā (3. problēmas skaitlis = 3). Ja būsiet iemācījušies šo problēmu ne tikai saskatīt un pazīt, bet arī pieļautās kļūdas labot un neatkārtot, tad problēmas ietekmi neizjutīsiet. Ja to neizdarīsiet, tad tā arī turpināsiet kāpt uz tā paša grābekļa un uzsist sāpīgus punus vienā un tajā pašā vietā. Ceturtā mācība par sevi atgādina 35 gadu vecumā un turpinās līdz mūža beigām (4. problēmas skaitlis = 3).
Piemēram, cilvēks dzimis 1977. gada 3. martā. Dzimšanas datums = 3;
Marts (trešais mēnesis gadā) = 3; Dzimšanas gads: 1977 = 1 + 9 + 7 + 7 = 24= 2 + 4 = 6
Problēmu aprēķināšanai izmantosim iegūtos skaitļus.
1. problēmas skaitlis = 3 - 3 = 0
2. problēmas skaitlis = 6 - 3 = 3
3. problēmas skaitlis = 3 - 0 = 3
4. problēmas skaitlis = 6 - 3 = 3
Šajā piemērā cilvēkam būtiskākā problēma saistīta ar skaitli 3.
Skaitlis 0 «Nulles problēma» bieži vien apzīmē galējību - visu vai neko. Šajā periodā ir izvēle vai nu truli peldēt pa dzīves straumi, vai rīkoties, lai izveidotu sevi par tādu personību, kas aizrauj un iedvesmo citus. Pret «nulles problēmu» nevajag izturēties bezrūpīgi, tieši pretēji, šajā laikā vajag «izkost» savus talantus un dzīves mērķi un sākt tos īstenot. «Nulles problēmas» periodā varat risināt globālas problēmas, piemēram, attīstiet sevī dziļu empātiju un padariet pasauli labāku. Kā? Ir cilvēki, kuri brauc labdarības misijās, glābj retus kokus, saziedo naudu, par ko nopērk vistas nabadzīgām ģimenēm Āfrikā. Domājiet par citiem un rūpējieties par viņiem! Šajā periodā jāiemācās kļūt neatkarīgam un apslāpēt sevī skaudību, apvainošanos, neuzticēšanos un bailes no neprognozējamām situācijām. Visu nav iespējams paredzēt un salikt pa plauktiņiem.
Skaitlis 1 «Vieninieka problēma» attīsta gribasspēku, pārliecību un cieņu pret sevi. Nevajag savās ķibelēs vainot citus, jo tādā veidā uz priekšu netikt. Noticiet, ka pasaule nav sazvērējusies tieši pret jums vienīgo. Lielākā kļūda šajā periodā - kļūt atriebīgam un ļaunatminīgam. Ja gribēsies atriebties par seniem nodarījumiem, tas jūs pašu izprovocēs uz neapdomīgu rīcību, un no kārtējām kļūdām atkal neizbēgt. Jāiemācās dzīvot pašam ar savu prātu, paļauties uz saviem spriedumiem un savām idejām. Uzticieties sev. Neļaujiet citiem vadīt jūsu dzīvi un piespiest darīt to, ko nevis jūs, bet viņi uzskata par labu esam.
Skaitlis 2 «Divnieka problēma» ir bieži sastopama, jo cilvēks nav akmens bluķis. Mums piemīt jūtas un emocijas. Ja šī problēma vai mācība ir ienākusi jūsu dzīvē, tā liecina, ka bieži vien atkarība no citu cilvēku viedokļa traucē sasniegt mērķi. Ko par mani padomās, ko teiks, kā pret mani izturēsies, vai es visiem patīku, esmu gana labs? Ja esat kļuvis tik pārlieku jūtīgs, tad šī īpašība jāvērtē ar mīnusa zīmi, jo izraisa apvainošanos, skaudību un pat neiecietību. Šajā periodā jāliek lietā prasme analizēt, salīdzināt un saskatīt detaļas. Tas ļaus tikt skaidrībā par to, kas ir un kas nav pareizi. «Divnieka mācība» iemāca kļūt nosvērtākam un cēlam. Ja jutīsieties pārliecināts, cienīsiet sevi un apzināsieties, ka esat personība, kā arī nesalīdzināsiet sevi ar citiem, tad spēsiet pārvarēt grūtības.
Skaitlis 3 Liecina par to, ka dziļi jūsos slēpjas lieliska iztēle un gaume, mākslinieka un aktiera gēns, diemžēl pastāv barjera, kas tik ļoti sasaista, ka neļauj izpausties iepriekš uzskaitītajām īpašībām. Iespējams, jūs nomāc apkārtējie cilvēki vai baidāties izrādīties pārāk aktīvs un pamanāms. Varbūt pats apvaldāt un noliedzat savus talantus. Šajā periodā noteikti jāizmanto radošums un iztēle! Iespēju ir daudz. Var rakstīt grāmatas, zīmēt, izšūt, veidot - vārdu sakot, radīt skaistumu. Personīgajās attiecībās ieteicams atturēties no impulsīvas rīcības, nerunāt lieku, jo neapdomīga rīcība var izjaukt draudzību un mīlestību. Jāmācās būt patiesam draugam un par citiem jāinteresējas ne mazāk kā par sevi. Nostāja «arī viens ir karotājs» nebūs labākā, kamēr «trijnieka problēma» jūsu dzīvē nebūs atrisināta.
Skaitlis 4 «Četrinieka problēma» vēsta par to, ka pārmaiņas un paša iekšējais nemiers var traucēt noturīgiem panākumiem. Sasniegumi ātri vien izčākst kā pērnais sniegs. Šajā periodā tā vien gribas mesties no viena projekta pie cita un iesākto neprotam pabeigt. Visu laiku šķiet, ka kaut kas traucē un daudz kas paliek pusdarīts, pusratā. Jums nepieciešama pārliecība par rītdienu, stabilitāte. Taču pārāk konservatīvs un iesīkstējis viedoklis, princips vai uzskati var padziļināt esošās problēmas. Ja kaut ko esat ļoti ilgi vēlējies, bet baidījies īstenot, tad tagad ir īstais laiks to pateikt skaļi un uzrakstīt plānu, kādā veidā paveiksiet izloloto. Šajā periodā vajag daudz un uzcītīgi strādāt, lai nodrošinātu nākotni. Toties, ja nevairīsieties arī no tādiem pienākumiem, kas nesildīs sirdi un nesagādās gandarījumu, tad rezultāti pārspēs gaidīto. Darba augļi būs saldi.
Skaitlis 5 Šīs problēmas morāle: nemiers izposta dzīvi. Lai sasniegtu panākumus, vajag izmantot veselo saprātu, attapību un jūsos mutuļojošo interesi par dzīvi. Tikai - nepārspīlēt! Gribēsies mainīt dzīvesvietu un meklēt jaunus kontaktus, tomēr nevajag pilnībā aizmēzt pārbaudītas vērtības, cilvēkus un gadiem ievērotas tradīcijas. Ja šajā dzīves periodā pārspīlēsiet ar bēgšanu no atbildības un kāri pēc brīvības (iespējams, pats nemaz nevarēsiet formulēt, ko šāda «brīvība» jums nozīmē), tad no kļūdām diez vai izvairīsieties. Un ar jauniegūtajiem paziņām laikam gan izlūkos arī iet nevarēsiet. Tāpēc vajag apjēgt, ka nemiers un alkas pēc vēl neiepazītā nebūs plika graša vērtas, ja sasniegtais rezultāts nesagādās gandarījumu un apmierinātību.
Skaitlis 6 «Sešnieka problēma» attiecas uz ģimeni, bērniem, mīlestību, kā arī mājas dzīvi. Ja esat sastapies ar šo problēmu, tātad vajag ķerties pie sava rakstura pieslīpēšanas. Galu galā dimantu var pieslīpēt par briljantu, kur nu vēl pielabot raksturu. Visticamāk, jūs izgudrojat ideālus, kas ir tāli un sveši, un nesasniedzami. Tas sagādā problēmas jums un arī tuvākajiem cilvēkiem. Viņi neatbilst ideāliem, jūsu iedomu tēliem. Tāpēc jāmācās kļūt piezemētākam prasībās pret citiem un sevi, tad nesaskaņas ģimenē nebūs tik asas. Vajag cienīt un novērtēt to, kas ir, nevis dzīties pēc nepiepildāmiem sapņiem. Nolaidieties no savu ilūziju debesīm! Arī uz zemes ir vērts dzīvot, te ir interesanti.
Skaitlis 7 Jāmācās pārvarēt vientulības sajūtu un tieksmi pēc pašizolācijas. Jāiemācās piedot un aizmirst apvainojumus, jākļūst par reālistu. Jādzīvo tagadnē. Vajag iemācīties atšķirt īstas vērtības no viltus spīguļiem gan materiālajā, gan garīgajā pasaulē. Varēsiet daudz sasniegt, ja nežēlosiet laiku mācībām un sevis pilnveidošanai tajās jomās, kuras jums padodas. Piemēram, kļūstiet par skolotāju! Tas nenozīmē, ka jāstrādā skolā, jūs varat vadīt kursus, dalīties ar zināšanām domubiedru pulkā, veltīt brīvo laiku labdarībai. Ja nepārstāsiet būvēt intelektuālas konstrukcijas un nepieņemsiet dzīves normālo, dabisko pusi ar visām tās priekiem, bēdām, vakariņu gatavošanu, ikdienišķām sarunām, reizēm - apnikumu vienam no otra un nogurumu, tad jums draud vientulība. Vientulība, nevis vienatne.
Skaitlis 8 Šī mācība nebūs viegla. Nāksies izlemt, kādas būs prioritātes. Šajā dzīves periodā daudz pārsteigumu sagādās dzīves materiālā puse. Nāksies ne reizi vien izvēlēties starp materiālo un garīgo, ja nesapratīsiet, ka cilvēks pārtiek ne tikai no maizes un desas. Taču ja mērķi būs, gribētos teikt, cēli, nevis merkantili, tad pavērsies lieliskas iespējas gan karjerā, gan varēsiet iegūt cieņu apkārtējo acīs kā godājams, kārtīgs cilvēks. Problēmu vajadzētu analizēt ne tikai no vienas puses, kas, visticamāk, ir uzreiz saskatāma. Mēģiniet ieraudzīt arī citas iespējas, ko «astotnieka problēma» varētu atklāt. Īpaši tad, ja mēdzat aizdomāties par dzīves jēgu. Šajā periodā daudz problēmu radīsiet sev pats un, ja nespēsiet tās atrisināt, tad jutīsieties vīlies un neapmierināts ar dzīvi.